Alla inlägg under februari 2009

Av Johanna - 8 februari 2009 00:06

Jag är inte pigg någonstans.. speciellt inte mentalt ._.


Kom precis hem från O. Vi såg nån helt störd film som hette nåt med .. 'Donkey'.. det var en blandning mellan mjuk porr och mord ._.

Det var inte direkt den typ av film vi var ute efter, borde det inte finnas varningstrianglar på vissa filmer?

Vi behövde terapi kolla på Melodifestivalen efteråt, sen låg vi helt klubbade i hennes soffa och jag låg på hennes ben i nån konstig ställning. Hennes ben är varma, jag frös, klaga inte.

Och imorn ska jag upp och träna.. är jättetrött..

Godnatt <3

Av Johanna - 7 februari 2009 15:51

Yes, very lätt att misstolka :'x


Tror jag har valt skola nu..

Av Johanna - 7 februari 2009 14:02

När jag var liten bodde jag på Näckrosvägen.

Vid Näckrosparken.

Mittemot huset där min bästa kompis Alex bodde :'x


Har alltid älskat den här målningen. "Water lilies", Claude Monet. Hänger på 'Musée Marmottan' i Paris. Sedan jag var yngre har jag alltid kollat på 'Linnea i målarens trädgård' när jag är sjuk.

Det är pga. den som jag älskar Paris och Claude Monet.

Var där för förra våren. Började gråta när jag kom dit ._.

Jag vet, jag vet, jag är jättefjollig.


Idag ska jag välja gymnasium.. bleeh..

Men det ska nog blir bra.. tror jag.

Av Johanna - 7 februari 2009 01:40

<3

Aj.

Av Johanna - 6 februari 2009 22:16

Yay, överlevde träningen. Blev fälld av en tolvåring och har gjort läskigt mycket armhävningar.

Tyvärr skadade jag handen idag på gympan vid boxningen, slant med ett slag och spände inte handleden, hur dum får man vara?

Det blev värre under träningen så nu har jag en sån där.. skena. Grymt svårt att skriva, ännu svårare att spela piano eller gitarr..

>:l

Av Johanna - 6 februari 2009 18:28

Jag känner mig så oerhört bitter. Och ensam. M. är med H. och O. är på stan med sin pappa - han har bra klädsmak och ett kreditkort.

 Kanske ringer henne sen iaf. Känner mig oerhört sällskapssjuk. Och E. ska ha en kompis som sover över.. hon är iofs. jättesnäll men det får mig att känna mig ännu mer ensam.

Prft.

Av Johanna - 6 februari 2009 18:05

ÅÅÅEH! Jag vill inte. Men jag måste. Gick inte förra fredagen. Och jag har ätit godis idag :'x Jag måste måste måste. Och jag ska ska ska. Men DAMN vad dem träningarna är dryga. Det är bara en massa springa hit, och slag dit, och sparkar dit. Meeen.. det blir nog bra med den saken.. typ.. x_x


Av Johanna - 6 februari 2009 17:02

Första etappen på min fredagslista avklarad.

Mycket stolt.

Nu bävar jag inför träningen ._.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards