Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Johanna - 14 februari 2009 21:21

Hah, jag älskar en massa människor ju <3


Oh, och vet ni vad? Var hemma hos min morbror en sväng efter att O hade åkt hem. Det visade sig att han faktiskt ägde en Lifehouse och en 3 doors down skiva! MÄNNISKAN HAR JU NÄSTAN MUSIKSMAK!! Jag älskar min morbror men.. att han hade bra musiksmak också.. kunde jag aldrig gissa..


Och fick en massa choklad av mamma idag, puss på dig <3

Och resten av min familj och släkt också såklart.


Och .. som sagt.. alla andra <3

Av Johanna - 14 februari 2009 21:13

Ja.. jo.. jag vet att dem sjunger på franska och du fattar ingenting och jag är fjollig och bla bla bla men förihelvete, jag älskar dig också <3


.. Och dem sjunger om att bära varandra över berg och skydda varandra från regn och en massa sånt ._.

Av Johanna - 14 februari 2009 21:10

"'Cause I love her with all that i am
And my voice shakes along with my hands
Cause she's all that I see and she's all that I need
And I'm out of my league once again"



;<


älsk <3

Av Johanna - 14 februari 2009 21:02

Jaja.. jag vet att vi också dissar alla hjärtans dag .. men..

du älskar ju den här låten. ;<


Och jag älskar dig <3

Av Johanna - 14 februari 2009 20:52

Jaa.. jag vet att vi bojkottar alla hjärtans dag men förihelvete.

Jag älskar dig ju :]


Och jag vet att det här är den enda versionen av den här låten du vill lyssna på. <3

Av Johanna - 14 februari 2009 20:14

Åh jääävlar vad roligt jag har haft - actually.


Filmen var galet bra gjord, snyggt inspelad etc. Men den var väldigt overklig så jag tyckte knappt den var läskig. Jag skrek inte i falsett en enda gång (;

O. däremot låg i mitt knä i princip halva filmen och sa ".. Näeh..d et här är BARA obehagligt ._."


Innan var jag helt galet nervös. Jag och O. försökte äta på McDonalds. Jag var stört hungrig och beställde en sån där QP med hel meny och allting.

På en halvtimme åt jag upp halva hamburgaren ._. Sen åt jag ytterligare pyttelite till på 20 min. O. åt upp pommes frittisarna.

På toaletten så väntade vi jättelänge på vår tur. Och när det väl kommer ut nån så är det en gammal gubbe och nån ung tjej.. No kidding. Lite gross att behöva gå på den toaletten sen liksom..


Aa, och på pressbyrån var det nån gubbe som stirrade på mig;

G. - Du får ursäkta att jag ser på dig men du är så otroligt lik min brors dotter.. otroligt lik..

J. - Heh.. okej..?

G. - Du är jättefin alltså..

J. - o_o Kom O.. vi ska jättemycketgånu!


Sen.. bio time..


Satt brevid M.. geesh.. hade bävat innan för denna händelse men det gick jättebra. Vi testade om fläta händer grejen funkade i fem minuter men vi kom fram till att det bara var krångligt ^^

Och dem andra killarna var hur trevlig som helst, faktiskt. Jättecharmiga. Speciellt C. Han och V. har tydligt läst Twilight och jag gav dem mycket beröm och sa att jag tyckte mycket om dem.


M. - Tycker du inte om mig då? ;<

J. - Hm.. har du läst Twilight..? >_o

M. - Näeh ._.

J. - Då är jag hemskt ledsen..

M. - ,_,


Jaa.. jag vet inte vad jag mer ska säga.. vi hade jättekul.

Sen åkte vi hem tillsammans. Jag och O. försökte se lite på Indiana Jones och äta upp allt godis vi köpt men inte ätit upp på bion. Men O. somnade efter 30 minuter så jag pussa på henne, plockade ihop och somnade jag också.


Sen vaknade vi alldeles för tidigt, enligt mig - O är en morgon människa ._.

Vi åt godis till frukost och såg klart filmen. Efter det chillade vi lite, gick ner, pratade, åt frukost, gick upp till mitt rum igen, la oss i min säng, somnade, jag drömde att jag inte kunde andas, vaknade och hyperventilerade. Då gick vi upp igen. Klockan var då 15:00. Klädde på oss och gick ut och gick en lång promenad (:

Vi gick runt en massa, sen ner till vattnet och gick på isen. Vi trashade folks "I heart Jessica" (tex) som var ritade i snön och gjorde ett gigantiskt hjärta och skrev "O + Johanna" istället, mycket finare!

Försökte gå runt till ett annat ställe över isen men sen hörde vi ett knak under oss, fick panik, tog varandras händer och sprang skrikande tillbaka.


På vägen hem igen, vi frös så vi trodde att vi skulle dö, var bittra över att vi var singlar och kom fram till att om vi var lesbiska skulle vi lätt vara ihop.

Vi lade även fram en massa planer ifall vi skulle dö ensamma.


Plan A: Faktiskt gifta sig och skaffa familj och barn och hela den baletten.. båda tror att den inte kommer ske.

Plan B: Vi joinar Italienska maffian :'D Vi får ta ut vår ilska, ha snygga läderdräkter, vapen och en massa snygga killar omkring oss.

Plan C: Vi gifter oss med varandra.. fast.. utan den 'intima' biten.

Plan D: Vi startar en Mink-farm med O. nr 2 :'D



Håhå jaja.. <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards