Alla inlägg under juni 2008

Av Johanna - 30 juni 2008 15:13

Nu är jag färdigkonfirmerad. (': Känns ganska skönt. Saknar människorna man hade runt omkring sig hela tiden men det kommer vara fullt upp resten av sommaren också så jag ska nog överleva.

Det kom runt 30 släktingar hem till oss så det har varit fest här i två dagar nu. Kompisar också, såklart. Fick väldigt fina (och dyra (; ) presenter av alla. Fick ett silver ur i en kedja jag önskat mig och en ljus rosa kamera ifrån Canon. En Ixus 80. En väldigt bra kvalitétskamera (Y)

M. och O. ska försöka lura med mig på filmen "Kung Fu Pandan". Jag vägrar! Aldrig att jag lägger ut 90 spänn på en film jag inte ens vill se. Men men, tro mig när jag säger att O. puppy eyes är farliga >_>

Ett gäng kusiner som kom på besök stannar tills på torsdag. För tillfället är dem på Junibacken men när dem kommer hem ska jag umgås med dem så mycket som möjligt.

Funderar även på att bli konfirmand ledare. Jag tror det faktiskt. Dte verkar vara så himla kul, det är bra för CV:et OCH att du får pengar ;'D

Nu klagar min syrra och fader på mig. Ska gå och äta. Vi hörs :')


Ska lägga upp bilder på konfan också ska ni se. (':

Puss Johanna <3

Av Johanna - 27 juni 2008 08:59

HEJ :D

Nu är jag tillbaks igen. Jag hann aldrig säga till men den 16:e åkte jag i väg på ett konfirmationsläger. Jag hade super kul men det är jätteskönt att vara hemma. Kom hem igår klockan två. Halv fyra stupade jag i sängen och vaknade först halv nio i morse :'I Jag sov i 17 timmar. Ja, jag var trött ._.


Idag ska jag förhoppningsvis in till stan med dem saknande kompisarna men möjligheten finns att jag tvingas städa och hjälpa till här hemma. Imorgon kommer nämligen runt 30 släktingar och gäster hit ( ._. ) och det förväntas glänsa. Sjukt, jag vet. Men men..


Nu ska jag äta frukost!

Kramar Johanna :)


Av Johanna - 12 juni 2008 13:58

Världsfreden är snart här! Johanna har fått nya gummistövlar 8'D

 Visst är dem fina ;'> ?

Av Johanna - 12 juni 2008 13:57

Det var en fin stund på många sätt. Fick denna underbara blomma av O. Men fick reda på att F. har flickvän. Fakk that bastard! Ajja .


Av Johanna - 12 juni 2008 13:54

Och vem fick MVG i bild? >;)

Detta är den utsökt vackra lerfiguren á la My little Ponny som jag gjorde . Glasserade den i färgen Kosmos blå :'D

Av Johanna - 12 juni 2008 13:53

Nu får den stackars skolväskan vila ett tag :'>

Av Johanna - 12 juni 2008 13:51

Idag var det syrrornas tur .

Dem sjöng jätte fint :'> Började nästan gråta till "Release me" >_>

Av Johanna - 11 juni 2008 17:28

Btw, har inte haft glasögon på en vecka . Nu när jag kollar på bilder där jag har dem på mig .. jag ser ju helt cepe ut! varför har ni inte hindrat mig? >:/

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards