Alla inlägg under september 2010

Av Johanna - 29 september 2010 21:31

  


Min nya obsession. Kanske dålig ursäkt men känns skönt att kunna sitta vid datorn och tänka på något så obetydligt som ett fejsbook spel istället för allt annat som jag skulle kunna tänka på...


Idag var det en man från Kungens scout stiftelse som filmade oss på scouterna! Jag fick en replik, haha. Hoppas det blir bra.. man kanske blir kändis!?

Av Johanna - 22 september 2010 21:36

Okej.. kanske lite då. .. ganska mycket. Men ÅÅÅH hur ska man ha lust å blogga liksom när man knappt kommer upp ur sängen på mornarna!? Nä, justdet!


Idag har varit en hyfsat bra dag iaf. Satt med C. vid lunchen, herregud, den killen har jag inte haft ett seriöst samtal med på länge. Han är typ inte kompis med Mx. eller Eml. längre och han har halvt tjej och.. gaaah! Och så säger han att JAG aldrig berättar nåt för honom! Det gör jag visst! Typ! Ibland!


C.- Något mer du vill veta!?

Jag.- Nåt mer som har hänt!? Du har ju förfan tjej!

C.- Aa, haha.. typ.. och så har det vara en massa med "benefits" du vet och jag b..

Jag.- Okej, DET behöver du inte berätta om! Jag klarar mig!

C.- Okej.. trodde du ville ve..

Jag.- Nej!

C.- Hrm.. okej.. Ja, men, tjejen i alla fall..


Sen skulle jag ha skolfoto, tjoho! Hade inte satt på mig mascara på morgonen utan gjorde det precis innan fotot så det skulle bli snyggast. Aa, så jag tog mig in på närmaste toalett och började applicera den. Hörde några killar i min klass gå förbi så jag öppna dörren för att fråga när fotot började för jag visste inte. Då putta F. in D. på toaletten med mig och låste dörren utifrån. ..och N. hölle emot. Och.. och.. toaletten var jättetrång.. och det blev pinsamt.. och .. sen öppna dem och då gick D. ut och.. då filma dem .. så det såg ut som att han kom ut efter att.. ja.. nä.. ARGH! Men men, det var bara roligt!


Sen, haha, skolfotot, shit my god. Alla stod där inne och sträckte på sig för att de ville inte sitta men jag och Fn., som ville allra minst, fick naturligtvis sitta i år igen! Och helt plötsligt upptäcke alla att det stod en random kille mitt ibland oss! Alla skrattar så vi håller på att dö, men försöker dölja..


Okänd.- Aah, jo, alltså, jag missa mitt eget skolfoto, så min lärare sa att jag skulle ta med någon annan klass..

Vi.- Jaha.. vadå? Nu?

O.- Öh.. heh.. aa.. han sa det. Att jag skulle ta det nu på lunchen..

Vi.- Okej.. men har du pratat med rektorn om det eller?

O.- Nä-nä.. näeeh..

Vi.- Men spring upp och gör det först då!

           Sagt och gjort, han kommer tillbaka inom 30 sekunder.

O.- Aa, jag ska tydligen ta med er!

Vi.- Jaha.. men kom hit och ställ dig då!

           Sagt och gjort, vi tar bilder, jag säger hur sjukt jag tycker det är, han skrattar  

           och håller med. När det är dags för profilbildstagning så går han därifrån.. Senare
           ser jag honom sitta och skryta för sina kompisar att han lyckades i matsalen!


Vi blev faktiskt lurade, måste jag säga! Inte H. dock.. men hon sa ingenting till dem andra så det räknas inte! Sa det till min lärare sen.. hon blev fett sur. Hon är läraren man inte ska fucka up mot i skolan! Han kommer få fett med spö.. klassen planerar redan hämd..


Klassen.- Vi kan skicka elaka mail till honom! Vi mobbar honom på fejsbook! Vi söker upp honom och skäller ut honom!

Hrk.- ..vi kan lägga ett dött hästhuvud i hans skåp! :D

Frk.- ..eller slakta honom till döds med ett rivjärn! :D

Klassen.- ...

Hrk.- .. >_>

Frk.- .. <_<

Hrk.- Fine!

Frk.- Skit i det då!


Ja.. och nu har jag typ.. pluggat fysik hela dagen. Nu ska jag läsa engelskan fort och sen sova. Pussiluss ♥

-

Av Johanna - 16 september 2010 18:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

D;

Av Johanna - 15 september 2010 13:37

D;

:(

Av Johanna - 12 september 2010 21:19

:(

Av Johanna - 11 september 2010 14:18

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards