Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna - 28 februari 2010 09:33

Farväl farväl, vi ses om.. en massa dagar!


PUSS OCH KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Johanna - 28 februari 2010 00:05





              

Av Johanna - 27 februari 2010 11:58

 

När man säger nej till någon annan säger man ja till sig själv.

Av Johanna - 27 februari 2010 11:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 27 februari 2010 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 27 februari 2010 11:37

..man tycket ju att jag borde ha vant mig efter varje gång men jag blir lika arg varje gång. Ikväll ska jag träffa O. iaf. Och förhoppningsvis M. också. ..väldigt mycket förhoppningsvis M.

Och under dagen ska jag packa och städa. Woho!

Av Johanna - 26 februari 2010 23:20

  

Min tunga gör så jääävla ont. Har bränt mig på nåt konstigt, typ te eller dyl. Tänkte kyla med is men hitta ingen is så fick ta hallon istället - godare&bättre!

Av Johanna - 26 februari 2010 22:00


Hej alla barn!

Nu sitter jag hemma i min säng och tittar ut över den nya, fina lilla klädhögen som bildats på mitt golv. ..Den är ganska liten. Och går att städa bort på 2 minuter. Så jag ska göra det snart. När jag packar.

För nu är det sportlov! Woho! Skoldagen idag var helt onödig, kände direkt i förrigår och imorse att jag borde stanna hemma. Men eftersom jag är en duktig flicka så gick jag dit ändå.

Det började med basket på gympan, jag fick en lätt hjärnskakning efter 20 minuter och fick ligga hos skolsyster resten av lektionen och lite till. Vad som hände? Jo, du förstår, jag har en väldigt sport intresserad kille i min klass (jag har flera, tjejer också såklart, men nu riktar vi in oss på honom) och han är typ.. för vältränad för sitt eget bästa. Och jag vet att det låter otroligt men vi spelade fotboll samtidigt som vi körde basket - bokstavligt! Och han skulle skjuta en sån där jättehård boll över halva planen. OCH VEEEEM tror ni stod i vägen..?


- Just det, ja :D ..så. det blev en enkel biljett till skolsyster och en massa coldcream och "keepcool" påsar. Och en jättemjuk säng. Och Xndra. och Ea. Man märkte hur Ea. inte ville vara där.. jag stör mig fett mycket på henne.. aja.


Och lite senare när jag dem hade gått och jag väntade på skolsköterskan som gått iväg för att hjälpa nåt annat olycksbarn (visade sig vara Erk!, haha, skriver sms:et sen) och vi var tvungen att prata lite innan jag fick gå. Fylla i papper och ringa min papoa och så. Men iaf, då hörde jag några killar i klassen utanför och prata lite med dem och det visade sig att vi hade håltimme svenska, håltimme engelska och dem hade trollat bort franskan så jag var fri att gå! Underbart! Så efter pratet så gick jag och åt pannkakor i klassen. Frdrk. är så gullig, han satt och studera mig i några minuter och sen sa han "Du mår inge bra."

Och näeh, det gjorde jag inte! Gillade att han inte frågade utan bara konstaterade :P


Så.. min skoldag gick ut på att skynda dit, få hjärnskakning och gå hem. Woho! Men är glad att jag fick träffa klassen, älskar dem<3


När jag kom hem la jag mig i min sjuk-soffa och halv kolla på En Prinsessas Dagbok och sen har jag bara.. chillat och sovit. Skittråkigt. M. och O. är på bio nu, Avatar. O. skaka hand med mig om att vi skulle se den. Nu hävdar hon att handskakningen aldrig skedde. Men men, ska se den med Mt. .. fast fortfarande. Får damp på henne. Och hon kommer aldrig ge sig, hon kommer börja skrika typ när hon inte får rätt. Slyna.


..nu ska jag.. lyssna på den här låten tre miljarder gånger till och sen packa lite. Vi åker i övermorn istället, inte som planerat.. som vanligt.


<3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards