Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna - 23 juni 2010 12:25

Japp, nu drar jag snart. Kommer hem om en vecka. Det är typ kaos här hemma just nu, måsta hjälpa till.

Kommer sakna er jättemycket, jag älskar er, puss ♥

Av Johanna - 22 juni 2010 14:11

Var precis hos min tandläkare. Tandsköterskan är så otroligt trevlig och det är tandläkaren också, är ... jag ska träffa M. :O


Puss!

Av Johanna - 22 juni 2010 01:14


(Det står "I hate everyone" på den till vänster också.. men syns inte på bilden med den färgen.. kanske ska ändra färg? ..nääää)  

Av Johanna - 21 juni 2010 23:34


Den videon fick mig att skratta högt flera gånger.. den kanske är lite svår att ..eeh.. förstå om man inte är inne i personerna.. heh.. Jag har normal humor, jag lovar!

Av Johanna - 19 juni 2010 13:26

Jahapp, så idag ska då vara den stora dagen; True Love 2010. Jag vet inte det jag men kul är det väl. Funderar på att åka in till stan men jag tror ändå inte det. Eller.. får se. Det kommer vara så himla mycket folk!

Hittade hans spotify igår, det var fan inte bra för mig. Låten finns kvar. Aja, den spelar väl ingen roll för honom. Jag vet inte.

Jag är förkyld! Inte roligt, känns som jag har feber. Ska snart gå upp och fixa mitt rum och vila.

Jag orkar ingenting, jag har ont i huvudet. Men jag vill fortfarande göra nånting! Saknar dig ♥

Av Johanna - 18 juni 2010 23:53

Ofta när jag går omkring och lyssnar på min iPod så funderar jag på vilken låt jag skulle ha som bakgrundsmusik i.. ja.. jag vet inte, om jag skulle presenteras eller nånting! Typ "Och nu kommer.. JOHANNA!" ..förstår ni? Ja, jag vet, jag är knäpp, men jag tycker det är en ganska kul tanke. Har tusen förslag på vilken låt jag skulle ta men om jag tror ändå att "Time To Pretend" med MGMT skulle passa ganska bra.


Varför? Det får ni klura på själva.. jag är inte ens säker själv!

Av Johanna - 18 juni 2010 23:05

Okej, jag kan säga vad jag vill om Kent men den låten är fan bra. Skärp dig Johanna!

Av Johanna - 18 juni 2010 20:26

Synd att glömma bort nånting, eller hur?


Onsdag 9/6 - Avslutningsdag, sjunger i kören, är på skolan hela dagen, träffar O. efteråt, senare på kvällen fiestar vi borta mot Gröna Lund med Norra barnen och Hamnen med Blackebergarna (blandat).


Torsdag - Har poolparty med hela (typ) min klass på Ekerö där Mtldla. bor. Vi har jättekul! Kommer hem runt 18:30 och då är jag helt slut och chillar resten av kvällen.


Fredag - Dagen för lillasysters kalas! Det fixas något i galet i huset men fint blire och kalaset är trevligt som bara den.


Lördag - Tar det lugnt, gör i ordning efter gårdagen, äter Tacos, fabror och kusin kommer runt 17. De stannar ett tag sen är det Kiss konsert för dem. Jag tar det lugnt.


Söndag - Det var planerat att de skulle åka hem i gryningen men istället stannar det och jag drar till stan med kusinen. Han älskar att shoppa! Sponsrar honom till ett par snygga Billabong badshorts. De åker runt 20:30, sen tar jag bara det lugnt.


Måndag - Chillar galet första halvan av dagen, spelar mycket sims, hehe.. På eftermiddagen kommer O. och vi har kul och vi får den briljanta (hm..) idén att vi ska sova i tält. Sagt och gjort!


Tisdag - Kl. 11 går vi in efter en lyckad natt i tältet. Resten av dagen tar jag det bara lugnt.. tror jag.. minns inte riktigt. Gör väl småsaker.


Onsdag - Tar det lugnt under dagen, går ut och springer, gör småsaker. På kvällen seglar jag med Teo. och Erk., superkul! Tar fina bilder, faktiskt. Kommer hem stelfrusen, sover med två täcken.


Torsdag - Historisk dag för Johanna, haha. Tar det lugnt första delen av dagen. På eftermiddagen är jag på mitt första besök hos en gynekolog så nu är jag en upplevelse rikare. Det gick bra, försökte följa "Zinats gynskola" i Linas kvällsbok 2 men det var faktiskt liiite svårt att tänka på smågodis undertiden. Firar med att köpa en sexbok efteråt. Köper även nya hörlurar, äntligen, och nya fodral till iPoden. TACK iPod Nano 5, ni gör min iPod (som jag personligen tycker är myckte bättre, ingen jävla kamera, inga krussiduller) "passé" och därav tillbehören också. Får ett silikon fodral för 12 spänn och ett hårt i plast för 19 - tjoho! Hem en snabbis, tvingar i mig lite fil (b-l-ä) sen skyndar jag mig för att träffa M. och O. Äntligen tillsammans! Vi drar in till stan för att titta på gratiskonserter i samband med bröllopet. Våra planer att se Joshua Radin sprack, han var bara inte där av någon underlig anledning. Men det var Martin Stenmarck, Ola, Freestyle, Alexander Bard (shorts och nätstrumpbyxor) och.. andra artister, glömt. Mixmegapol höll i det så fick se Adam Alsing igen, haha, undrar hur han mår nu förtiden. Efteråt kl. 21:15 så var iaf. Salem Al Fakir där på utsatt tid på Skeppsbron. Underbart, trots att M. och O. inte var med mig utan gick och satte sig längre bort. Trist, visst, men dem skulle bara stå och gnälla på musiken idag. Och det fanns gått om fans där jag kunde identifiera mig med.. trots att jag stod ensam i folkhavet. Salem gjorde mig självaglad iaf., tack så hemskt mycket ♥

Efteråt var jag lite cranky medans O. och M. var jättespralliga och i princip sprang till Café 60. Jag däremot hade asont i benen så jag gick bakom dem, true story. Väl där kändes det bättre iaf. Träffade lite fler klasskompisar (såg några innan i Kungsträdgården) och beställde mat. M. blev typ värsta glad för det och jag fick en puss för att jag åt, knäppa människa. Vi hade det jättemysigt hela kvällen och nu är vår framtid utplanerad, haha. Jag ska hitta Shakira och vi ska få rullstoldbudna barn vi ska dansa omkring med, M. och Mx. ska få en massa dansbandsbögar till ungar som de kommer skämmas över och O. ska gifta sig med en jättehårig italienare och de kommer avla jättehåriga "dörrmattor" tillsammans som M. och jag ska ha i våra hus. ..jag vet, vi är helt dumma i hvvudet, klaga inte, jag älskar er, på något sjukt sätt ♥


Fredag - Och idag har jag bara chillat. Känner mig lite förkyld efter igår så stack och köpte halstabletter som jag nu festar friskt på. Och så har jag hemsk PMS så inte så jävla kul att springa omkring och göra en massa saker då. Förövrigt så somnade jag runt 18 och vaknade.. kl 20. Känns lite bättre.. typ. Nu ska jag fortsätta chilla och dusha. Sen ska jag fixa tältet som ligger på mitt golv också. Har redan fixat lite liggunderlag och sovsäcken  - mycket efterarbete efter att tältat, kom ihåg det!!!!


Lördag - ..jag, jag vet inte, men imorn är Bröllopet med stort B. Funderar faktiskt på att dra in och kolla. Det är ju en once-in-a-lifetime händelse..


NU ska jag fortsätta lyssna på Salem Al Fakir, puss ♥

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards