Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Johanna - 10 februari 2009 22:46

Nej, nu ska jag gå och sova. I mina Squin, tight, low waiste, extra extra tight leg fit .. etc. etc. - jeans.


Kan bli väldigt mysigt.

Och så en oversizad Markus Krunegård t-shirt på det. Yummie.





Sov aldrig i BH, pain :l

Av Johanna - 10 februari 2009 21:17

Jag och min lillasyster, den yngsta.. L.. , har komponerat en egen sång :'D

L gjorde texten och jag melodin.

Hon kallar den "svengelska sången". Så här går den:


A foot (C), a hand (F), a head (Dm), a back (G).

And you (C), and me (F), and (Dm) ögon (G) can see (C).


.. la till ackorden om du mot förmodan vill spela den >_<

Av Johanna - 10 februari 2009 18:42


Kommer ni ihåg den där gången när jag sa att mina favorit jeans hade gått sönder? En mycket tragisk historia. Så idag kände jag för att ta tag i mig själv och åka och shoppa nya kläder, bla. jeans då.

Slutade 14, har inga läxor tills imorn så det kändes som ett bra tillfälle. Och eftersom jag fortfarande var vid liv efter bip testet så gick det bra.


E. och L. skulle följa med mig men efter att jag varit på banken och tagit reda på hur mycket pengar jag hade på kortet (det var en ypperlig summa) så visade det sig att L. hade glömt sin plånbok hos sin mamma ._.

Och E. försökte jag ringa när jag kom in till stan men hon svarade inte.


Men det var nog bäst det, man shoppar bäst när man shoppar själv :'x

På 1½h hittade jag 3 jättefina jeans, är mycket nöjd. Och efter ytterligare ett köp skönk min tidigare så fina konto summa till 8,50:-


Gaah.. nu, efter att ha kommit hem, har jag städat hela nedervåningen, gjort iordning i köket och dammsugit. Min huvud goes; du-dunk, du-dunk, du-dunk..

Oooch.. nu ska jag äta.. sen.. ska jag plugga Elektro Kemi.. och det ska tydligen komma en arkitekt hit.. fuck.. då måste jag städa på mitt rum också.. helvetish.. och ta upp mina väskor jag ställde i trappan.. damn.. då får jag äta sen.. och sova.. får jag göra imorgon.. och.. imorn är det sjöscouter.. esh.. måste kolla vad vi ska göra.. och jag.. nej..


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards