Alla inlägg under februari 2009

Av Johanna - 19 februari 2009 17:08

.. Sitter och biter på ett suddigum i form av en blomma..


.. väldigt rogivande.. faktiskt..

Av Johanna - 19 februari 2009 16:57

Jahapp.

Hej.

.. Well..

Ja.

Imorse så.. hann jag lämna L. på skolan. Ser du B, blir bara duktigare för var dag som går!

Mamma och E. bråkade. E. är hur sensitive som helst och kände sig orättvist behandlad när L. fick duscha först ._.

.. Gick till skolan.

Ehm..

..


Sen visade det sig att M. har hemlig SMS kontakt med M. och dem är typ värsta söta tsms och lalala..


Men det är chill.

Jag kan leva med det.


.. ja.

Typ så.


Av Johanna - 18 februari 2009 21:30


Wow.. två timmar cybertown med sjöscoutsganget.


Jag har:


  • Blivit upptryckt mot en vägg.
  • Mot väggen tog Ji. strypgrepp på mig.
  • Blivit taffsad på.
  • Kallats "duktig flicka".
  • Kommit näst sist.
  • Kommit sist.
  • Förbättrat mitt personliga rekord!
  • Bjudit alla killar på läppglans.
  • Övertygat Jo. om att han ska börja använda läppglans.
  • Gjort high-five med jättemånga personer.. jag borde tvätta händerna..


.. sen har jag gjort en massa mer, såklart, men.. jag inte skriva orkar. :]

Av Johanna - 18 februari 2009 18:24

Jonathan skickar:

Öppna(Alt+P)

Jonathan säger:

WRAAAAAAAHH!

Jonathan säger:

Jonathan säger:

ÄNTLIGEN FINNS DET I EN AFFÄR!!!!!!!!!!!!!!

Jonathan säger:

* seger-dans *

Johanna säger:

.. Mår du bra..?

Jonathan säger:

I feeeel gooood!

Johanna säger:

.. Hur mycket energidryck har du druckit?

Jonathan säger:

En Monster Lo-Carb

Johanna säger:

._.

Johanna säger:

Good for you.

Johanna säger:

Måste jag acceptera den bilden?

Jonathan säger:

JAAAAAAAAAA!

Johanna säger:

.. varför? :l

Jonathan säger:

FÖR JAG SÄGER DET!!!!!!!!!!!!!!

Jonathan säger:

Ditt sne -.-

Johanna säger:

,_,

Johanna säger:

Först tvingar du mig att se på fula bilder och sen FÖROLÄMPAR DU MIG!?

Jonathan säger:

Hej, alla i hela världen är ett sne.

Johanna säger:

.. för din skull då.


 Du har tagit emot C:\Documents and Settings\Torstensson\Mina dokument\Mina mottagna filer\DSC00011.JPG från Jonathan.


Jonathan säger:

>:]

Johanna säger:

.. vad ska jag göra med den nu?

Jonathan säger:

Observera den,

Jonathan säger:

Älska den,

Jonathan säger:

Slicka den,

Jonathan säger:

Bita den,

Jonathan säger:

slå den,

Jonathan säger:

Klipp till den,

Jonathan säger:

Mörda den,

Jonathan säger:

Våldta den,

Johanna säger:

o_o

Johanna säger:

DET FINNS GRÄNSER!

Jonathan säger:

>=D

Johanna säger:

.. nu får jag väldigt läskiga bilder i huvudet..

Johanna säger:

:l

Jonathan säger:

._.

Jonathan säger:

U are no Monster-lovah.

Johanna säger:

HAHAHAHAH, nej, verkligen inte (:

Jonathan säger:

Jag ska köpa Monster för pengarna!!!!!

Jonathan säger:

Och springa över ängarna!

Jonathan säger:

Yäää.

Johanna säger:

Blanda inte in svensk hederlig äcklig schlager pop i det här!

Johanna säger:

>:l

Jonathan säger:

TITTA MIN BILD!!!!!

Jonathan säger:

waaa

Johanna säger:

Ja, och nu tittar vi på MIIIIN BILD :'D

Jonathan säger:

Din e tråkig ._.

Jonathan säger:

Bara massa....stenar

Jonathan säger:

sne stenar

Johanna säger:

Johanna säger:

SILVERHJÄRTAN DITT MONGO!

Jonathan säger:

;__; DET SER MAN INTE DITT, DITT, DITT...............FUL!!

Johanna säger:

O_O

Johanna säger:

Huuh..

Johanna säger:

..

Johanna säger:

..

Johanna säger:

.

Johanna säger:

Jonathan säger:

Jag bara joka med dig :]

Jonathan säger:

Ditt sne

Johanna säger:

,_,

Johanna säger:

.. så sne är jag inte..

Jonathan säger:

._.

Jonathan säger:

Jag är Snee-p

Jonathan säger:

Nu måste jag gå till toan, sne-p stajl.

Jonathan säger:

:'>

Johanna säger:

x_x

Johanna säger:

Aldrig mer Jonte, aldrig mer.

Jonathan säger:

aldrig mer vad?

Johanna säger:

Prft.

Johanna säger:

Ditt monster.

Jonathan säger:

tack

Johanna säger:

,_,

Johanna säger:

Särbarn.

Jonathan säger:

Snebarn

Johanna säger:

Cepebarn

Johanna säger:

Jonathan.

Jonathan säger:

Jaa

Johanna säger:

Hur. Mår. Du. ?.

Jonathan säger:

bra, MEN OM DU URSÄKTAR MIG SÅ VILL JAG SPELA MITT SPEL NU!!!!!!!!

Johanna säger:

:'s

Johanna säger:

Ehm.. sure..

Johanna säger:

du behöver inte vara otrevlig.

Jonathan säger:

tbx

Johanna säger:

Roligt spel?

Jonathan säger:

Aa

Johanna säger:

._.

Johanna säger:

Nöörd <3

Johanna säger:

Är du bra på cybertown?

Johanna säger:

Eller "laser game"

Jonathan säger:

Du menar i riktiga världen

Jonathan säger:

?

Johanna säger:

Ja, inte i dina små dataspel.

Jonathan säger:

*host* Jag spelar Cs.....såklart jag äger på Laser Game då.

Jonathan säger:

varför frågar du?

Johanna säger:

Föööör.. att.. jag suger ._.

Jonathan säger:

._.

Jonathan säger:

Jaha...fattar fortfarande inte varför du fråga.

Johanna säger:

Johanna säger:

Whateva..

Jonathan säger:

MEN SÄÄG!!

Jonathan säger:

VARFÖR FRÅGADE DUU!!!???

Johanna säger:

För att jag villde prata med dig. Och eftersom jag höll på med cybertown grejs sak ikväll.. lång historia.. så frågade jag.

Jonathan säger:

ska du spela det, eller...?

Johanna säger:

Yup.

Johanna säger:

Ikväll.

Johanna säger:

och alla bara retar mig.

Johanna säger:

För jag är verkligen dålig ._.

Jonathan säger:

Haha Ditt sne.

Jonathan säger:

Erkänn du springer runt och har ingen aning vad du ska göra...

Johanna säger:

HAH, erkänna?

Johanna säger:

^^

Johanna säger:

Det är PRECIS så det är.

Jonathan säger:

men saken med Laser-game är att man inte ska ta det som om det var ett spel.

Jonathan säger:

Man ska typ ta det på allvar, men inte för allvarligt.

Jonathan säger:

det hjälper as-mycket

Jonathan säger:

Och om du ska campa, ställ dig på huk och tryck din rygg mot en väg, och det viktigaste...håll ditt vapen för lamperna på din mage, så ingen kan skjuta där.

Johanna säger:

.. du är läskig.

Jonathan säger:

Och om du går någonstans och någon kommer framför dig och ni börjar skjuta, ställ dig på huk för då så blir motståndaren förvirrad för att hon/hon fortfarande siktar på det stället din mage var när du stod upp.

Jonathan säger:

Och när du hukar dig ner, försök täcka dina lampor på magen med dina knän.

Johanna säger:

..

Johanna säger:

okej, du skrämmer mig.

Johanna säger:

men tack <3

Johanna säger:

afk.

Jonathan säger:

Vadå skrämmer ._.

Jonathan säger:

Aja, ska köra Cs. Allt detta prat om laser-game gjorde mig sugen på att döda.

Jonathan säger:

BRBN

Jonathan säger:

RAAAAGGEE!!!!!!!!!!!!

Jonathan säger:

Ska kniva dom i testiklarna

Johanna säger:

Ja.. du vet.. skrämmer.. >_>

Johanna säger:

Personligt meddelande[CamperHall] [HL2DM] 103.1 Om Jonathan12 år gammal, ManSocialtHumor

Johanna säger:

Oj.

Johanna säger:

f'låt.

Jonathan säger:

.__.

Johanna säger:

På ditt msn space står det att din humor är "vänlig"

Johanna säger:

JAg ville bara visa dig ironin i det ^^

Jonathan säger:

._. vafan,

Jonathan säger:

Cepe,

Jonathan säger:

har inte satt det

Johanna säger:

Jag menar.. "vänlig" är kanske inte det rätta ordet.. >_>

Jonathan säger:

men jag har inte satt det ändå

Johanna säger:

Sucks for you <3

Jonathan säger:

ska kö Cs;s

Jonathan säger:

brb

Johanna säger:

.. Jonte and CS, sitting in a tree..

Johanna säger:

.. k-i-s-s-i-n-g..

Av Johanna - 18 februari 2009 06:52

Aa, du, jag kände inte mina fingrar när jag gjorde det där ._.

Thank god att O. är som ett vandrande element.

Lägg märka till det jättevackra skoavtrycket ^^


Grattis, nu är du jättestor - men fortf. pytteliten :'D

.. vem lurar jag nu? Du är jättestor - JAG är pytteliten ._.


Nu ska jag ha NO prov, sen skridskodag. Men sorgligt nog har jag "jäääätte ont i öööronen så jag ska ta en ipreeeen (not), gå till skooolan.. göra proveeet.. sen gå hem med E :'D"

Jag lovar er, 75% av skolan skolkar idag.

Sorry Inger, men om du hade varit liiiite trevligare och bytt frisyr kanske folk hade tyckt om dig.


Hrmpft.

Av Johanna - 17 februari 2009 21:51

oh my..

jag.. inte pigg..

sova.. nu..

godnatt..

sakna dig M..

vill prata..

puss.

<3

Av Johanna - 17 februari 2009 16:08

Vackert huh? :]


Perfekt alla hjärtans dag väder.. <3

Av Johanna - 17 februari 2009 16:02

Tog den här i höstas när jag skulle till nåt museeum... typ..


Det var på en sånt där skepp som jag alltid velat segla med.

Fin va? :]

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards