Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Johanna - 3 februari 2009 21:41


Yay! Det kostade mig 20:- men det är det värt.

En blogg utan bilder är som skor utan skosnören :'x


Av Johanna - 3 februari 2009 19:52


You Scored as Spiderman

You're the Spiderman kiss between Mary Jane and Peter Parker. A romantic and sweet person, you have a big crush on someone that might not want you right now, but will soon fall in love with you.


Spiderman                         92%

13 Going On 30                   83%

Titanic                               83%

Pirates of the Caribbean    75%

Star Wars                            75%

The Notebook                    67%

Gone with the Wind           58%

Sixteen Candles 25%

Av Johanna - 3 februari 2009 19:40


Försökte idag igen..

Vet ni hur tråkigt det blev runt bordet i matsalen? ._.


Skrev dem uttryck jag använder mest i händerna så jag kunde visa upp dem om jag verkligen behövde konversera. I min vänstra hand skrev jag "sucks for you!" och i den andra "bitch!" :'x


Hade möte med ABC-gruppen idag angående skoltröjorna. På niornas ska vi ha en stor Superman logga på ryggen och så ska det stå "Super Man i *skolans namn*" (;



Av Johanna - 3 februari 2009 15:29


Och veeem överleevde? (;


Har mått illa hela dagen dock.

Den där förbannade mardrömmen vill icke försvinna ._.


HAH, och vi hade batminton på gympan. Skulle köra med B. Jag HADE vunnit om det inte varit för att han övade höft rörelser inför Moulin Rouge resan och sjöng på "I'm too sexy for my shirt, too sexy for my love..".

Det var liiiite svårt att koncentrera sig.


Och inte på det attraherande sättet utan mer att jag skrattade så jag grät. ,_,

Av Johanna - 3 februari 2009 05:03


 Tänkte på det här igår med M. och igår kväll innan jag skulle sova.

På sånna här små, nästan 'obetydliga' (LIE!) detaljer som egentligen kanske inte skulle/borde spela någon roll (LIE!) men det gör dem.

Jag kvalificerade X antal punkter:


  • Om M. skulle sluta dricka coca-cola vore inte min vardag den samma. Jag menar.. hela M. skulle förändras!
  • Om B. slutade prata med mig vore inte min vardag den samma, alls.
  • Om  Mt. slutade älska japan skulle min vardag bli helt fucked up.
  • Om O. (nu är iofs. arg på henne men igår kändes det här rimligt) slutade tycka om rosa eller började förstå skämt (hon har 'blonde moments' 24/7) vore inte min vardag den samma.
  • Om all hårmouse skulle försvinna från jordens yta vore min vardag - och mitt hår - inte den samma.
  • Om alla Scrubs avsnitt försvann från jordens yta skulle min vardag DEFINITIVT inte vara den samma.

Apropå Scrubs. ;>

Jag och G. fick värsta utskällningen igår på engelskan för att vi hade haft en lång och mycket högljudd konversation om just Scrubs.

Citat som skreks över klassrummet var;


"When Carla dies, heaven is gonna SUUUUCK!!"

"I'll kill yah bitches!"

".. I get very sad sometimes.."

"Girlfriend's gonna get paaaiiid"

"Oh yeah! Suck THAT! I'll murder you!"

 "Sit Baxter.. Sit Ted.. 'No Ted, you don't have to', 'Sch.. keep quiet, I can WIN this!'"

"I'm not a patient.. I'm a lawyer.."

"If he only could love me like that."

"If I find a penny in here.. you're dead."


Jag gillar G. (:





Nu ska jag försöka sova lite till ,_,

Av Johanna - 3 februari 2009 04:44


Usch.. jag är så trött på sånt här.

Trodde jag kommit över mina mardrömmar men icke.

Fy fan..

Vaknade 4:00. FYRA! Vet du hur trött jag är? :l

Somnade visserligen innan 22..

Det blir.. 6 timmar (:


Helt omöjligt att somna om. Hela rummet var så kvaft att jag knappt kunde andas. Men om jag stack ut en fot utanför täcket, eller rörde på mig över huvudtaget, så skulle monstret nånstans i rummet äta upp mig ,_,

   Det var ingen sån där vanlig 'jag har ett monster under sängen!' utan jag  drömde om.. okej, det var iofs. nästan monster.. Dem skadade L iaf. .. sånt blir jag nästan mer arg av än ledsen.. fast.. "sammanhanget" i mina drömmar existerar inte.. det blir helt sjukt. Mår illa när jag tänker på det.

   Ni vet när man vaknar upp av en mardröm och skulle kunna göra vad som helst för en kram men antingen har man ingen att krama eller så vågar man, som i mitt fall, inte gå upp ur sängen - med risk för att bli biten i benet om man sätter foten på golvet ._.

Så det slutade med, efter mycket otröslig gråt, att jag blev arg. Om det kom ett 'monster' skulle jag fanimej slå ihjäl det.


Och nu sitter jag här :'D

Ska ha ett nationellt prov i svenska om 3,5h :'D

Behöver gå upp först om en timme. ..

Jag borde sova.

Men nejnej, det ska tydligen inte gå.


Drömde om O. också. Hon var väl en del av den jävla drömmen.

Jag var snäll mot henne och hon fick damp utbrott för att jag var för snäll.. typ.. vill inte förklara.

Men då, i drömmen alltså.. ._., blev jag jätte arg, skällde ut henne och 'bröt våran "vänskap"'.

Det går verkligen i perioder.

Jag  menar.. i lördags tex. .. jag kommer inte ihåg vad som hände, det var nån väldigt obetydlig grej men det slutade med att hon hån flinade åt mig och sa "Hah, aa, och det är just därför jag kommer bli en SÅ mycket bättre mamma än dig ^^".


Vem fan SÄGER NÅGOT SÅDANT!?


Hade jag sagt det till henne hade hon aldrig mer pratat med mig.


Det är det som är grejen med henne, hon säger galet elaka saker till folk ibland och förväntar sig att vi inte ska bli ledsna utan fortsätta 'älska' henne lika mycket som innan. Men om vi skulle säga något, mycket mindre elakare eller hemskre etc. till henne skulle hon få highly dangerous damp utbrott.

Jag blir helt störd på den tjejen.


:l

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards