Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Johanna - 11 februari 2009 22:58

Så här ser mina mardrömmar ut.


.. och så där ser mina braiga drömmar ut.




Godnatt <3

Av Johanna - 11 februari 2009 20:56

Esch.. kom precis hem ifrån scouterna (SJÖ-scouterna).

Jag är alltid så trött efter dem mötena så jag orkar inte skriva nånting, men vi har alltid jätte roligt ._.

Idag lagade vi trerätters middag, jag och tre andra killar. Plus ledare. En av dem tjej.

Skagenröra.. tortellini.. nån efterätt..

Jag är galet mätt, ändå åt jag inte så mycket.

.. Esh.. nu ska jag plugga.. igen.. och söka fakta om Loire.. gash.. men men.. det blir nog bra.

Av Johanna - 11 februari 2009 17:12

Varit där någon gång? Tror jag har varit där.. 3 gånger.

Ville bo där när jag var liten..


.. okej.. vem försöker jag lura? Vill fortfarande bo där ._.

Av Johanna - 11 februari 2009 15:11

Jag har gjort något mycket dumt. Eller... rättare sagt, jag och O. har gjort något mycket dumt. Vi har gått med på att gå och se skräckfilm. På bio. På fredag. Den trettonde. Med 6 hyfsat okända killar. Hur dumma är vi på en skala? Jag uppskattar runt 11,7.


Vi ska se "Friday 13th", antagligen, om inte vi bangar i sista minuten. V. i vår klass frågade idag. Han är jätteschnel, men konstig.

På musiken;

O. - Förihelvete V., sluta sjung!

V. - What? Jag sjunger ju asbra! Du skulle bara höra mig i duschen!

J. - Information man inte ska ge ut frivilligt ._.


De andra som ska följa med är.. C. .. vet inte vem det är.. J. han är okej, M. .. jag vet inte.. han bjöd ut mig på lunch en gång på msn men jag har aldrig riktigt konverserat med honom.. E. honom har jag deffinitivt aldrig pratat med ooch.. det var nån mer.. Nej, det var alla (: Tror jag. Hemskt ledsen, då sa jag fel, det är bara 5st okända killar :'D


Och om det inte blir så ska jag och O. gå själva >_< M. ska på dejt med en gammal klasskompis, han är bög ^^ Tror vi. Men han förnekar det själv så nu har han bjudit ut henne för att visa sig "manlig". Dem ska också se den filmen. M vägrar säga vilken biograf dem ska till. Jag lovar att det kommer bli så att vi hamnar på samma biograf, salong och jag och O en rad ovanför. Jäävlar vad vi kommer retas och "råka" hälla popcorn på dem. M. vill nämligen inte gå ;>


Håhå jaja.. det kan nog bli trevligt.. typ.. kanske.. eller inte..

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards