Alla inlägg under maj 2008

Av Johanna - 30 maj 2008 21:42

* gäspa * Oh shit .

Har aldrig haft så stressigt dem sista veckorna i skolan som nu. Det är som att lärarna försöker klämma in alla glömda provv, läxförhör och utvärderingar på sju dagar. Vad tänker dem med?

Dessutom är jag med i elevrådet och tre olika kommittéer, varav en talangjakten som ska hållas nästa vecka.

Idag är det fredag, och vad har jag gjort? Pluggat.

* rysa * Tack gode gud att det snart är över..


Nu ska jag sova för att ladda upp för morgondagens kväll (; Gissa vad jag ska göra för partykul då?

Precis, PLUGGA . ._.


Jag är körd. Med stort D.

Puss&Kram,

  Johanna <3

Av Johanna - 25 maj 2008 19:32

Checka in mina snygga ben! Och lägg noga märke till de prydligt dit laggda brödsmulorna x')

Av Johanna - 25 maj 2008 19:31

Nej, jag är inte enbent . Har faktiskt två fullt friska ben, lucky me .

Av Johanna - 25 maj 2008 19:21

Så, tillbaks från min helg i "Skåeneh" (skånskt uttal) . Hade dop för min nykläckta kusin . Han för SJUKT söt ! Älshkar honom ,

Ajja, whatev. Här kommer en bild på mina nya brillor, om du är intresserad . Jag gillar dem * tumme upp *


Av Johanna - 21 maj 2008 17:32

Det är BARA jag som kan spill O'boy på mobiler :/

Av Johanna - 20 maj 2008 22:11

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag . 50-tals tema i skolan, sen hem, inga läxor, chattatde med roliga personer, scouter på kvällen och nu på ska jag snegla lite på Christine . Hon är så jävla rolig xD Just nu sitter hennes soffa fast i dörren (;


Ha det bra,

Kram,

Johanna <3

Av Johanna - 20 maj 2008 17:31

Dem borde vara förbjudna ..


Ajja ^_^


Here is a little picture with me .

Av Johanna - 17 maj 2008 17:39

.. I denna värld sitter en liten pojke och har tråkigt . Han funderar på att gå ut . Men, han orkar inte . Ska han spela CS ? Nej, han känner inte för det . Så, vad ska han göra då ? Ja, jag har ingen aning men jag vet att JAG har ídé torka >:/

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards