Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Johanna - 8 februari 2009 16:38

Vaknade helt galet tidigt. Vid åtta nångång :l

Tvingade mig själv att försöka sova till kl. 10 iaf men det funkade inte. Lyssnade på musik i stället. Men det gick inte så bra det heller. Sen skulle jag resa mig upp ur sängen vilket resulterade i att min handled/hand knakade till. Smärta ._.


Träning. Kom hem. Åt. Plockade undan i köket. Exprimenterade med latte. Blev ruinerad på sms <3 Och så har jag bestämt gymnasium.. typ..

Ska söka senare idag.


Min hand gör som sagt jätte ont så jag kommer inte kunna blogga lika bra inom de närmsta dagarna. It angers me, it angers me very much.


.. Snart så raderar jag mitt facebook konto. Jag får mail var tredje sekund, no kidding. Datorn piper till hela tiden. Har försökt stänga av mail funktionen men jag får mail iaf. :l



Av Johanna - 8 februari 2009 00:06

Jag är inte pigg någonstans.. speciellt inte mentalt ._.


Kom precis hem från O. Vi såg nån helt störd film som hette nåt med .. 'Donkey'.. det var en blandning mellan mjuk porr och mord ._.

Det var inte direkt den typ av film vi var ute efter, borde det inte finnas varningstrianglar på vissa filmer?

Vi behövde terapi kolla på Melodifestivalen efteråt, sen låg vi helt klubbade i hennes soffa och jag låg på hennes ben i nån konstig ställning. Hennes ben är varma, jag frös, klaga inte.

Och imorn ska jag upp och träna.. är jättetrött..

Godnatt <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards