Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 30 december 2009 13:49

  

Iiiiiih... snart äre dags!

Jag er nervoes!

Och det känns bättre angående O.

Thank GOD for M.

Shiiis maj bäst fränd.

Nu ska jag packa till NY, har kollat runt på en massa hemsidor. Alla mina presenter jag köper kommer vara köpta på Victoria Secret, haha. Och bilden visar mitt hotell. Hittade inga bra inomhus bilder att lätt spara men damn, det är lyxigt som få. Och låten är en.. bra låt. Nej, nu måste jag packa. PUSS.


Av Johanna - 30 december 2009 01:02

Or was.


Har varit med M. typ hela dagen förutom en liten stund i mitten då jag skulle städat men istället tog ego bilder på mig själv, lyssnade på musik och åt choklad tomte. Fast städade lite, la lite saker i tvätt och så.. imorn är ju sista dagen innan NY.


Jag och M. har pratat O. nästan hela tiden. Vi vet, vi har sagt det förut men nu får det fanimej vara slut. Vi lyssnade på fjollig musik, åt Maltesers och kom fram till att "Broken strings" passar EXAKT in på vår situation. Look:


Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again
But you broke me, now I can't feel anything

When I love you and so untrue
I can't even convince myself
When I'm speaking it's the voice of someone else

Oh, it tears me up
I tried to hold on but it hurts too much
I tried to forgive but it's not enough
To make it all okay

You can't play our broken strings
You can't feel anything
That your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Oh, the lies hurts and truth worse
(här är det egentligen först truth och sen lies men vi ändrade i vår version för det stämmer mycket bättre in)
How can I give anymore
When I love you a little less than before?

Oh, what are we doing?
We are turning into dust
Playing house in the ruins of us

Running back through the fire
When there's nothing left to say
It's like chasing the very last train
When it's too late, too late

Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again

 

Nu är jag dödstrött och ska sova, imorgon är det NY packningsdags, weeei. Puss.


Av Johanna - 29 december 2009 10:55

Idag är en bra dag! Den började förjävligt, med mardröm och ett hotfullt jävla sms men nu ska jag träffa M. och jag saknar henne så jag tror jag dör så det gör inget!
<3

Av Johanna - 28 december 2009 21:11

Jag kom precis hem och tittade precis i en Elle tidning jag fått av morbrors fru och jag hittade precis en väldigt trevlig hemsida i den. Check it out? Dem har ett galet coolt märke bland annat som heter Disney Couture, me like that.


Eftersom jag ska till Nev Jårk snart.. om.. vänta.. hur många dagar är det i december? 31? okej.. TRE DAGAR! Typ två eftersom vi åker på morgonen. Så det närmaste dagarna kommer gå ut på att försöka bestämma mer exakt vad vi ska göra, packa och UMGÅS MED MT. SOM OMEDELBART GÄRNA FÅR RINGA MIG NÄR HON LÄSER DET HÄR!? Och om du inte kan (skitunge) så får jag väl umgås med nån annan tråkig (skitunge) för vad är väl en bal på slottet (skitunge)? I heart you.


Nu ska jag.. försöka städa mitt rum.. not.. eller jo.. nä.. jo.. nä.. men ska äta iaf. .. och sen städa.. jo.. nä.. jo.. äh. Det löser sig!

Av Johanna - 26 december 2009 18:36

Vi var hyfsat friska på julafton så jag gick och kramade på C. och M., O. var upptagen. Sen åt vi en jätte massa mat (mycket för oss som varit sjuka iaf!) och hade julklapps utdelning. Jag fick inte så många julklapper.. 5 typ och då var det liksom böcker och CD skivor.. men jag.. sen fick jag ett paket.. och resultatet av det är att jag och pappa ska till New York om.. 5 dagar! I'd like to say YAY! Hans kreditkort kommer vara garanterat tomt efter det. Fast är lite nervös.. kände mig jätte otaggad i början.. men nu känns det bättre.


I detta nu är jag hemma hos mormor och morfar med en massa små, söta kusiner. Igår och inatt var vi hos farmor med en massa kusiner också. S. har blivit så stor, snart 14. Men han är fortfarande bara 5 år för mig så därför blir han fortfarande attackerad av mina puss&kram impulser. Han är längre än mig. Blä. Fast kanske är bäst så ändå.


Nu ska jag ut och pussa på fler kusiner. Och inte äta nånting framtill resan.

GOTT NYTT JUL! <3

Av Johanna - 23 december 2009 12:25

Jag pallar inte mer, jag vill inte.

D;

Av Johanna - 22 december 2009 19:29

Skulle ju ut på min lugna promenad.. och den var jätte lugn! Gick förbi adventskalendern husen, hjälpte en dam med ICA kassarna och lyssnade på musik.. tiiiiills.. jag träffar C., Dvd., J. och två andra. De var påväg hem till C. på "julmys" och förstod inte riktigt när jag sa att jag fortfarande var sjuk.


Dvd.- Men du är ju ute ju! :D

J.- Precis! :D

C.- Kom nu går vi! :D


Jag har inte borstat håret på 4 dagar, jag hade glasögon på mig, hade inget smink, jag är sjuk och dem försökte dra med mig!? Dem lyfte upp mig och försökte bära mig! ..det funkade tills jag skrek våldtäkt (: så fortsatte det ett antal hundra meter tills dem förstod att jag kanske ville gå hem på riktigt. TACK för DEN.


Men aja.. hade jag varit frisk så hade jag varit där <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards