Alla inlägg den 6 februari 2009

Aj.

Av Johanna - 6 februari 2009 22:16

Yay, överlevde träningen. Blev fälld av en tolvåring och har gjort läskigt mycket armhävningar.

Tyvärr skadade jag handen idag på gympan vid boxningen, slant med ett slag och spände inte handleden, hur dum får man vara?

Det blev värre under träningen så nu har jag en sån där.. skena. Grymt svårt att skriva, ännu svårare att spela piano eller gitarr..

>:l

Av Johanna - 6 februari 2009 18:28

Jag känner mig så oerhört bitter. Och ensam. M. är med H. och O. är på stan med sin pappa - han har bra klädsmak och ett kreditkort.

 Kanske ringer henne sen iaf. Känner mig oerhört sällskapssjuk. Och E. ska ha en kompis som sover över.. hon är iofs. jättesnäll men det får mig att känna mig ännu mer ensam.

Prft.

Av Johanna - 6 februari 2009 18:05

ÅÅÅEH! Jag vill inte. Men jag måste. Gick inte förra fredagen. Och jag har ätit godis idag :'x Jag måste måste måste. Och jag ska ska ska. Men DAMN vad dem träningarna är dryga. Det är bara en massa springa hit, och slag dit, och sparkar dit. Meeen.. det blir nog bra med den saken.. typ.. x_x


Av Johanna - 6 februari 2009 17:02

Första etappen på min fredagslista avklarad.

Mycket stolt.

Nu bävar jag inför träningen ._.

Av Johanna - 6 februari 2009 13:49


Hrmpft.

Hela helgen förstörs av fredagarna. Först måste jag i princip springa hem, hinner vara hemma i 20 minuter, sen måste jag rusha iväg till pianot som börjar 14:30.

 Hemma igen hinner jag ta det lugnt i några timmar men klockan 18 måste jag börja göra mig i ordning för karataen kl 19. Går hemifrån halv.

 Pianot kan jag leva med men träningen bara förstör.

När jag kommer hem runt 20:30 är jag helt dödstrött och vill bara duscha och gå och lägga mig. Plus att min familj är ivägen och faktiskt existerar runt omkring mig hela tiden.


Och imorn, lördag, ska jag sitta och prata gymnasium med pappa hela dagen och antagligen söka in också. Han ska resa bort nästa vecka så vi måste göra det då. DRYYYYYYYYGT! Hoppas vi blir klara så jag får kvällen fri, då våldgästar jag M, O eller kanske till och med dig Mt!


Sen kommer söndagsrutinerna. Gå upp. Åka och träna. Komma hem. .. sen är hela dagen förstörd. Brukar göra läxor etc. .. Men jag hoppas att jag kan gå på Bröllopsduellen med M., O., L., och E. Känner att jag behöver göra nånting.

 Helgen blir så död annars.


Åh, så i morse hade vi gympa. Gympa uppvärmning, badminton och sen boxning i gymmet. Jättehärligt med en dusch efter det, right?

Men NEJ! Vattnet tog SLUT! Och så skulle 'vaktmästaren fixa det' så han var tvungen att komma in i omklädningsrummet, en gammal 60-årig gubbe, när alla stod med handdukar på sig! 

När han väl hade vridit på den där jävla kranen eller vad det nu var så funkade inte duscharna iaf! Vi försökte klaga till vår klassföreståndare men hon fick damp och skrek 'TÄNK PÅ BARNEN I AFRIKA!'.

 Biatch.


Och jag vill ha en Victoria's Secret parfym.. en sån där body splash som doftar helt otroligt underbart :l


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards