Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna - 12 januari 2011 17:27

Vi kanske ska dra till Cypern på klassresa, coolt va? (:


Jag älskar verkligen NV2A ♥  

Av Johanna - 12 januari 2011 17:02

Har precis ätit en tvåäggsomelett med 140g bacon (!), gurka, liiiite glass och en apelsin och JAG ÄR FORTFARANDE HUNGRIG! Min mage känns som ett hål, vad äreför fel på mig? Jag är ingen tonårspojke som tränar rugby 9h i veckan, jag är.. bara jag! Ska se om det finns några morötter hemma...


Hittade en bra låt igår på Spotify, här kommer den:


Av Johanna - 11 januari 2011 10:00

..börjar jag idag, hur najs som helst. Lillasyster ligger i soffan och ser på Nickelodeon, hon mår inte riktigt bra. Eller hon säger iaf. att hon inte gör det. Är lite knas det där med hur hon bara vägrar går till skolan. Blir orolig!


Har varit i Åre, if I didn't kiss and tell about that?


Det var jättebra, trots att jag kanske hade liiite svårt att hänga med i gänger. Roligt hade jag ändå!


Igår pratade Esroh-roh och Black Swan i skolan och jag kollade upp den när jag kom hem, hade inte hört om den förut. Läste lite facts om den på IMDB och fick reda på att Clint Mansell skrivit soundtracket och att han har använt sig av original musiken till Svansjön fast baklänges och med, självklart, några ändringar. Jag blev helt i extas och började lyssna med en gång, ni vet hur jag är..


Helt fantastiskt, jag gillar det verkligen, plus att jag hittade en annan sång han skrivit från en film som heter The Fountain. Här kommer den, lyssna och njut:



Av Johanna - 4 januari 2011 17:02

Woop, woop, coola Mysan och Johanna ska bowla ikväll, yay!


  



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards