Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Johanna - 2 februari 2009 19:30

Jag försökte!

Jag försökte verkligen!

Men jag förlorar ALLTID på 'tysta leken'.

Det är inte riktigt min grej, det slutar alltid med att jag glömmer bort att jag ska vara tyst och börjar prata igen.

A. bad mig tre gånger ett vara tyst idag ._.

Han sa det iofs. på en lättsamt och snällt sätt, men fortf. Jag borde tona ner min personlighet. Verkligen.


Och imorn. Nationellt prov i svenska, läsförståelse. 8:15. Prick. .. Gah..

Är inte speciellt taggad eller nervös. Kommer få VG i svenska även om jag får G på provet.. tror jag.. Men kommer inte få G! VG! Minst!

Och jag kommer höja mig i HK och Kemi. Då har jag 305 poäng. Då kommer jag in med marginal på dem flesta skolor. Kan gå på SLa också om jag vill. Så.. det är hyfsat chill.


ÅHÅ! Apropå 'chill'! Jag och M. gick till pressbyrån innan vi skulle gå till konserten igår;

Killen i kassan - 38:- tack.

J.- Great..

K.- Great? Kollar man lite för mycket på TV kanske? (;

J.- Uhm.. ja.. det gör man faktiskt. (LIE LIE LIE! Jag kollar inte alls mycket på TV :l)

K. - Haha ^^ Ska du ha en påse?

J. - Nä, det är chill. (jag hade kunnit bita av mig tungan för att jag sa det)

K. - Chill? Jaså? Är det så man säger nu för tiden?

J. - *host* Man gör ju det..

K. - Får man skämta eller? ^^,

J. - Absolut. Humor ska man alltid ha.

K. - ^^ Ska du också betala eller?

M. - Va? Ja, oj, heh, såklart!

K. - Är det 'great' för dig också eller bara 'chill'? (;
M. - .. Det är nog chill tror jag..

K. - *kollar på M.s AIK tröja* Jaså? En Djurgårdare? Hammarbyare? (;

M. - Aa.. fast.. där går gränsen för 'HUMOR'. >:l

K. - Haha ^^

J. - Ehh.. hejdå!

M. - *morr*

K. - Haha, hejdå tjejer ^^


M. efteråt;

"FÖR I HELVETE! Der finns GRÄNSER om vad man får skämta om :l"


.. Ja.. den tjejen är en sann AIK:are..


Om det går helt åt helvete på NP så har jag och M. íaf. en reserv plan. Vi ska dra till Moulin Rouge, Paris, med B. och "erbjuda professionella tjänster till rimliga priser"..

Det kan bli nåt det. >_>

Av Johanna - 2 februari 2009 16:59

:l


Mt.. <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards