Alla inlägg under februari 2009

Av Johanna - 17 februari 2009 15:44

När jag och O. gick på isen på alla hjärtans dag..

Alla nykära par hade gjort små fula kärleksförklaringar >_o

Vi chrashade dem och skrev i våra egna :'D

Av Johanna - 17 februari 2009 14:04

.. Jag såg honom gå i en trappa idag..



oh. my. god.




Fast den har inte blivit så extrem än. Jag vet tex. vilket telefon nummer han har och jag har inte studerat honom i detalj på skolfotot. Och snälla säg att det steget inte kommer.

Av Johanna - 16 februari 2009 16:47

Jag är helt omöjlig.

Nu så bara.. jag.. jag kan fan inte se honom i korridoren utan att mitt jävla hjärta slår ut ur bröstet på mig!

Har ni SETT HONOM LE!? Det borde fanimej vara förbjudet!

Har ni SETT HONOM GÅ!? Ingen människa borde få röra sig så snyggt!?

Har ni SETT HONOM HÅLLA SIN IPOD (eller vad det nu var..) I MUNNEN MEDANS HAN KNYTER SKORNA!? OMG!!??

Har ni SETT HONOM.. .. har ni sett honom över huvudtaget? :l


I'll chraaash like this..

Men, jag bad om det.



B., jag dig sakna <3

Jag dig vill göra glad igen <3

Av Johanna - 15 februari 2009 14:48

Är det bara jag eller känns det som att det är söndag hela tiden?

Först tyckte jag om söndagar.. men nu är dem bara sega :l


Har NO prov på fredag, elektrokemi, skulle ha pluggat mycket med pappa men vi hann bara med lite. Nu ska han till Barcelona tills på torsdag.

Och franska läxa till på tisdag. Sen ska vi ha nåt.. svenska föredrag med rubriken "tid" och sen får man filosoferar själv omkring det. Har ingen aning om vad jag ska ta. Skulle vilja berätta om bussresan till Frankrike men G. kanske ska ta den. Den är iofs. efter sportlovet. Vi ska ha ett franska föredrag då också. Jag jobbar med O. och vi ska berätta om "Le Château de Chambord". .. Om ett slott alltså.

Eesch.. sen har jag knappt kollat på min piano läxa. Måste spela på den idag, åtminstone lite grann.


Är trött. Sov inte överdrivet mycket. Somnade med musik i öronen, och då inte sån där lugn avslappningsmusik. Så jag sov två timmar.. vaknade.. sov två timmar.. vaknade.. satte på mobilen.. kl. var 5.. somnade.. vaknade.. kl. var 7.. somnade.. vaknade.. kl. var 9:30.. sen kunde jag inte somna om igen.

Gick upp efter ett tag. Gjorde mig iordning. Åkte och tränade. På vägen tillbaka åkte jag till gymnasieskolan som jag antagligen ska gå till. Måste söka idag.. eesch..  Det tog exakt exakt exakt 10 minuter från 'min' tunnelbanestation till skolan. Gick hem. Åt. Plockade undan ifrån köksbordet och la all jävla GI mat, fullkornsris och wookade grönsaker i små plastburkar. L. äter nästan ingenting. Hon kommer tyna bort en vacker dag.


.. And here we are.

Alla säger att jag ser "glåmig/trött/ledsen/nere/hängig" ut. I wonder why.


Hade M. vart här nu hade hon petat mig på kinden och sagt;


"Aww.. you little emo kid :]"


Av Johanna - 14 februari 2009 21:21

Hah, jag älskar en massa människor ju <3


Oh, och vet ni vad? Var hemma hos min morbror en sväng efter att O hade åkt hem. Det visade sig att han faktiskt ägde en Lifehouse och en 3 doors down skiva! MÄNNISKAN HAR JU NÄSTAN MUSIKSMAK!! Jag älskar min morbror men.. att han hade bra musiksmak också.. kunde jag aldrig gissa..


Och fick en massa choklad av mamma idag, puss på dig <3

Och resten av min familj och släkt också såklart.


Och .. som sagt.. alla andra <3

Av Johanna - 14 februari 2009 21:13

Ja.. jo.. jag vet att dem sjunger på franska och du fattar ingenting och jag är fjollig och bla bla bla men förihelvete, jag älskar dig också <3


.. Och dem sjunger om att bära varandra över berg och skydda varandra från regn och en massa sånt ._.

Av Johanna - 14 februari 2009 21:10

"'Cause I love her with all that i am
And my voice shakes along with my hands
Cause she's all that I see and she's all that I need
And I'm out of my league once again"



;<


älsk <3

Av Johanna - 14 februari 2009 21:02

Jaja.. jag vet att vi också dissar alla hjärtans dag .. men..

du älskar ju den här låten. ;<


Och jag älskar dig <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards