Alla inlägg under mars 2009

Av Johanna - 20 mars 2009 14:22

Oerhört underskattad människa.

Älskar honom.

Av Johanna - 19 mars 2009 21:12



Från i somras i Alperna, Österrike. 29/7 - 2008..

Av Johanna - 19 mars 2009 20:22


Ingen vanlig dag i Teletubbieland utan dig :l


<3

Av Johanna - 19 mars 2009 19:23

Jaah.. vad kan man säga..

Hade den Indiska måltiden på HK:n. Det gick helt okej men om man säger så här.. jag är inte skapt för att kunna laga mat..

M&M's månskens promenad har läckt ut på skolan.. nu vet iaf. alla killar om det. M är lessen.. tycker synd om henne, men jag tror det kommer lösa sig.

Bestämde att jag ska gå med O nummer två på skolbalen. Hon hade ju sagt en grej förut som jag blivit smått fundersam över, berättade för M och O och tillsammans ägde vi henne i matsalen. Mycket trevlig känsla. Tack tjejsor, jag älskar er <3

Men.. iaf.. O nummer två är schneel, så, vi ska gå på balen (:

Om inte potensiell prins dyker upp.


Och skrev franska uppsatsen i onsdags! Det gick faktiskt bra, skrev två sidor iaf. Men fick panik innan, dem andra sa att dem skrivit 4, 5 och 6 sidor.. men sen frågade jag G och han hade bara skrivit en (:


Har ju varit sur på han.. men.. medlade fred eller nåt häromdan. Han satt i korridoren, ensam och såg ledsen ut. Gjorde mitt drag och frågade hur han mådde. Vi har varit oskiljaktiga sen dess (A) .. nä.. men.. vi bråkar iaf inte..

Hah, och Gd. gick förbi när jag skrev prov.. gick ju hem i tisdags när jag skulle ha gjort den så fick sitta ensam, längst fram i klassrummet, utsatt och skriva den :P

Han frågade om jag ville ha hjälp och jag i princip skrek 'JAAA!!' i ett panikslaget tonfall. Jag var smått ironisk, men det uppfattade tydligen inte han..

2 minuter senare gick han diskret förbi och jag fick vääärsta prydliga fusklappen. Fick panik. Igen. Hade klänning på mig och inga fickor så jag stoppade lappen i BH:n ._. Kunde inte direkt veckla upp och kolla på den.. tyvärr.. Det var snällt av honom men jag använde den inte. Hade kvar den i BH:n när jag kom hem, glömde bort den. :'x


Och snart ska Mt. på An cafe.. borde sms:a och peppa henne..


Av Johanna - 18 mars 2009 18:11

Vaknade och det var EN BRA MORGON! :'D

Jag gick upp i tid, hade somnat i linne och leggins så behövde i princip bara dra på mig en klänning. Vaknade också med en snygg frisyr, bra hårdag som bara den!

Äta frukost, gå till skolan med E. i det vackra, tro det eller ej, VÅRVÄDRET!!



.. nu har jag försökt fortsätta från "to be continued" TRE gånger men datorn har cepat sig varenda JÄVLA GÅNG!


Jag ger upp. Det var en bra dag. Maskulina M var inte arg. Han vinkade och sa hej och sånt och det brukar han inte göra. Fick dock ett "jag-vill-dö" anfall under NO:n men O. var jättegullig och tog annteckningar åt mig. Så nu är det en massa hjärtan i hela min annteckningsbok.. <3


Sen, glad när jag kommer hem. Emtejish och Benjoish (.. tecken på att jag älskar er ._. .. typ .. ) hade det inte så bra men jag hoppas att lite av min gladhet kaaanske på något sätt kunde smitta av sig på dem.


Har jobbat med HK uppgiften sen jag kom hem. Vi, jag och M (.. en annan M..) ska laga en indisk måltid och jag har gjort en asbra kyckling analys och tagit reda på en massa fakta OCH letat fram en massa indiska accesoarer vi kan använda. Ska bli kul.. men min familj är en stor jävla buzz killer så nu går det sämre. I really really really don't like my sister at the moment. Becaaaausee.. hon är dryg. Och långsam.


Alltså.. E.. syster.. den andra är också jobbig men.. aja (:


Eeesch..

Ska var med Emtejish på fredag/lördag så imorn blir det till att planera aktiviteter. PUSSS PÅ DIIIIGG!! <3



.. och dig (:

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards