Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Johanna - 23 mars 2009 20:45

Ber om ursäkt för otroligt dålig video, men det är en sån där låt som youtube har blivit anmälda för och bla bla bla så dem får inte lägga upp orginalet. Tycker det suger, men men.. Väldigt 'tjejig' men grymt bra låt.. Ni som anser er väldigt manliga och vill ha kvar er "heder" bör inte lyssna..  

Av Johanna - 23 mars 2009 17:39

Jag och G bråkar i korridoren, som vanligt. Han fäller kommentaren;


G. - Men bara för att DU känner på dina bröst för att se om det regnar!! (.. lång historia.. fråga inte.. och NEJ, det är inte sant x_x)

J. - WTF G!!

M. - Vad nu!?

J. - Han förolämpade mina bröst :l

M. - * drar efter andan *  Noo waay... o_o

J. - JO!! D;

M. - Det är inget fel på dina bröst älskling, tro mig, jag vet!!

Ax. - o_o ..

J. & M. - x_x

Ax. - .. >_> ..




Av Johanna - 23 mars 2009 17:35

Det här har varit en väldigt tråkig dag.

Inget speciellt har hänt. Alls.


Och.. ja..


Näeh.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards