Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Johanna - 17 mars 2009 22:07



Jag är fan dum i huvudet. Helt jävla korkad och dum i huvudet. Jag bord inte få beblanda mig i sociala problem. Jag borde spärras in i en källare, i mörker utan någon som helst kontakt med civilisationen för att göra så lite skada som möjligt. Men med mina oanade mörka krafter skulle jag nog klara det ändå..




Av Johanna - 17 mars 2009 21:59

Tack M! TACK!! Jag kommer ALDRIG MERA kunna äta M&M's!!! Men jag ÄLSKAR DIG, på ett hundraprocent olesbiskt sätt, så jag GÖR DET HÄR FÖR DIG!!

Av Johanna - 17 mars 2009 13:43

.. Dålig video.. men oerhört bra låt. EXAKT min musiksmak.

Av Johanna - 17 mars 2009 12:20

((Mt.'s fina present >_<)


Och just det ja! Jag och Mt sa upp oss från karaten igår också. Feett niiice.. okej, kommer sakna det lite men det kändes inge kul längre. Och Sensei och Sempai hatade oss ändå. Verkligen, det var personligt.

Träningen började med en utskällning. Så vi tränade, gjorde vårt bästa.. typ. .. skrattade så att Sempai hatade oss ännu mer. Sen höll vi ett mycket fint hejdå-tal till alla i omklädningsrummet, försökte övertyga dem att vi var syskon (VI ÄR JU DET!! .. typ >_> ) och sen gick vi glatt därifrån.

Vi är tamejfan bäst Mt :'>


<3

Av Johanna - 17 mars 2009 12:09

Gick hem. Mår inge bra. Inte bra alls. Och alla kommer tro att jag skolkar ifrån franska skrivningen. Men det GÖR JAG INTE!! Jag hade bara velat ha den överstökad!!


Så.. nu sitter jag här. Det fanns glass. Tack. Gode. GUD.


.. om gårdagen? Right.


Stod i kiosen med O, M och L. Vi blir, bokstavligt talat, attackerade av fula sexor som hoppade in i kiosken och jag svär - dem slogs för att döda.

Vi försökte skrikandes kasta ut dem men icke. Jag om M gav upp, kramade varandra i allt kaoset och M började gråta. ._. Ja, jag mobbade henne för det sen.

Då kom O.s trettonåriga lillebror. Damn, I like that guy. Han tog tag i alla sexor och släpade ut dem på en gång utan att knappt anstränga sig. .. Han är inte ens speciellt lång! Starka människa..


Vi, jag, M, O, L och Jj., O.s bror, låste in oss i kiosken tills vidare. Luckan och dörren var stängd men dem bankade utanpå. Så där satt vi ett tag och bara andades och gratulerad Jj till segern av slaget. Sen kom en "lärare" och förstörde stämningen. Vi tvingades öppna igen.

Det är fortfarande bråk utan för kiosken och det slutar med att Jj kallas för "bögjävel".


..om vi säger så här.. han har haft väldigt otur med klasser och mobbning och sånt. O är fruktansvärt känslig för det. OCH!! Hon har italienskt blod i sig. Den kvinnan har temprament..


O. tittar på sexan. Vänder sig om. Drar ett djupt andetag. Jag och M ser hur hon försöker övervinna sin ilska. Hon vänder sig om. Tittar på sexan. Misslyckas med att övervinna sin ilska.


Hon tar tag i den ack så korta sexans krage, lyfter i ett stadigt tag upp honom och trycker honom mot kioskväggen.


.. sen kommer en rad ack så väldigt barnförbjudna ord jag inte tänker yttra här. Men om vi säger så här. Sexan blev ägd (:


Jj stod bredvid hela tiden, kollade på och skrattade. Så jävla cool han är. Han är jättesöt och har grymt snygg klädstil, folk borde älska honom!!


Vi tjejer sa upp oss från kiosken och gick en stärkande promenad istället. I bara linnen. Det var liiite kallt.



Av Johanna - 17 mars 2009 07:06

.. det är nästan så att tisdagar är värre än måndagar.


Men, det ska nog gå bra.

Måste skriva om gårdagen mera också. Det var en .. speciell dag.


<3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards