Alla inlägg den 11 mars 2009

-

Av Johanna - 11 mars 2009 22:18


Av Johanna - 11 mars 2009 22:12

Den här dagen har varit bra. MEN. MEEEEN. Samhällsekonomi. Allvarligt talat? Ekonomi? Jag och ekonomi? Ekonomi och jag? Nej, skulle inte TRO det!

Och min pappa är så jääävla dryg..


Jag- Jag fick MVG på testet man gör på engelska NP (:

Pappa- *ger mig en misstänksam blick*

J. - .. vad?

P. - Ja, men du kan ju inte räkna med att det ska gå bra på det riktiga provet?


,_,


Och om man blir frustrerad när man pluggar, vilket jag blir och gråter.. iaf. med samhällsekonomihelvetesgrejen så ser han mig som "en svag individ".

Jag vill bo hos O. Jag ska fan flytta till henne. Då kan jag sova i hennes säng. Hon är varm, luktar gott och har världens mysigaste täcke.


.. jag vet, igår var jag pissur på henne.. men.. ja..


Eesch.. fyfan.


Av Johanna - 11 mars 2009 13:52


Av Johanna - 11 mars 2009 07:08

"Glömde" å blogga igår.

Eller, jag orkade inte.

Det var en konstig dag.


Det snöade en massa igen, det var som om alla hopp på vår försvann. O. hade en  "jag-är-ledsen-så-jag-får-säga-hur-elaka-saker-jag-vill-men-du-måste-vara-snäll-och-ödmjuk-mot-mig-för-det-är-SYND-OM-MIG-!!"-dag. Dem är fruktansvärt jobbiga kan jag be och få tala om.

Och den feminina M pratade för första gången med M i skolan.


Eesch..


Det vara bara en allmänt.. dryg och jobbig dag.. och jag hade sovit jättelite pga. mardröm och jag var inte heller spec. glad men, som om jag hade glömt, DERAS känslor går ju först. Iaf. O's. M kan jag leva med.


Ta allt detta och addera lite samhällsekonomi. DET är vad jag kallar en lyckans dag.


..


 Hoppas idag dagen blir bättre..

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards