Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Johanna - 25 mars 2009 21:08

Jag har.. pluggat matte.

Och.. ätit upp L.s halstabletter.. dem hon inte tycker om! ._.

Fixat med bilder..

Spelat alldeles för mycket HP5 ._.

Varit allmänt glad..


Och  nu ska jag duscha. Städa lite. Och sova (:


Imorn är sista dagen att fixa inför franskarna.. kan inte fatta att dem kommer på FREDAG'N!!


Eesch..

Av Johanna - 25 mars 2009 15:09

M. försöker härma mig och lägga sig ner på en 50cm lång bänk. Eller.. lägga sig och lägga sig.. det var inte direkt bekvämt. Hon är längre en mig och misslyckas totalt:


"Jävlar.. jag tror jag sträckte en njure.."



._.

Av Johanna - 25 mars 2009 14:57

Och. Vem. Överleeeevde. Utvecklingssamtalet? ;D


Fan vilken najs dag. Egentligen borde den ju vara förjävlig;

Först NP engelska uppsatsen, den G prov i Fysik och sen utvecklingssamtalen men den var verkligen bara.. lugn.


Först så gick NP aaasbraa.. hittade på värsta fjolliga historien - MEN som var verklighetstrogen (;

Och G provet bara ägde jag på.. såklart.. det är väldigt logiskt och väldigt lätt..

Utvecklingssamtalet gick också aaasbra :'D

Jag var jätteduktig, grät inte en enda gång (A)

fyfan...

Det visade sig att jag fick spikrakt MVG på svenska uppsatsen NP också :'D

Så jääävla naaajs.. !!


Och nu har jag börjat tagga inför fredag. Det ska bli feeeettt naaaajss... Ska typ.. trolla mitt rum opersonligt :'D

Eller.. mer opersonligt än vad det redan är :'D

Och det är typ.. naaajs :'D


Nu ska jag spela Harry Potter 5 med L., hon är ju lite sjuk som sagt och det ska bli feeeettt naaaajjss :'D


YAAAY!!

PUSS På DIG :DD


(.. Vi ber allra ödmjukast om ursäkt för missbrukning utav smilis och eventuella utropstecken i detta blogginlägg. En säker källa tyder på att Johanna alias Augustinatt var starkt påverkad av lycka när hon uttryckte sig. Vi ber er att ha överseende med detta. Tackar för förståelse. Ha en bra dag.)

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards