Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Johanna - 4 mars 2009 21:52

Idag slutade vi 11:30, hur underbart som helst.

Jag, M och O gick ner till ICA, köpte "mat" och sen gick vi lång promenad, pratade och halkade runt på is stigen och klagade på M.s sätt att fimpa.


M. - Jahmen.. dem gör ju så i Fight Club, och det ser så jääävla coolt ut :l

O. - ._.

J. - Gumman.. det är FILM! Och det är Brad Pitt som gör det! Säg nåt han gör som INTE ser snyggt ut?

M. - ... >_>


Vi gick ganska långt och jag hade tunna ankelboots på mig med klack och ingen sula. Det sved. Vi gick hem till O. och satte oss på hennes köksgolv. Där blev vi sittande i 5 timmar. Fick låna nya strumpor av O, rosa som jag förövrigt fick behålla. :'x

Hon värmde även en riskudde vi slogs om. Hur varm som helst. Jag fick ha den mest. Sweet sweet victory..


Gick hem vid 16. Har försökt förbereda mig inför svenska föredraget imorn.

Det går helt okej, kommer få G iaf. Och går det åt helvete är jag ganska bra på att improvisera om jag får säga det själv.


Ska försöka sova nu, <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards