Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Johanna - 6 mars 2009 16:22

JAG SAKNELISAKNAR DIIG!!


Sms från Mt:


"Bonjour!

Här är det +17 grader, solen skiner och himlen är blå :)

Tittar just nu ut över havet och alperna. Mor och jag har varit på shoppingrunga och jag har köpt ett par särfina skor MED KLACK SOM ÄR HÖG :D och en skit fin väska

<3

Önskar att du vore här, saknar dej som fan >.< <33

Men snart äre vi som strosar runt på frankrikes gator och dricker café au lait * animerad puss smily *"


D; Eesch..

ja, det är det <3

Av Johanna - 6 mars 2009 07:03

Åh, jag hatar när sånt här händer. Kan inte gå in på msn på mobilen mer. Hur kommer det gå när jag behöver bila med min familj? Ska jag sitta och glo då istället? .. Jag kan iofs kolla på film.. men fortfarande! Det är inte samma sak :l

Och i skolan.. meow.. jag kanske måste bli ambitiös då istället.


Vi fick ny bil igår btw. Senaste Renault Espace med glastak o_o

Det känns som im man sitter i en limousine, och lädersätena luktar sådär.. nytt.

I like.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards