Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Johanna - 9 mars 2009 18:38

WEEE :'D

MÅNDAG!

SKOLA!

PLUGG!!

TJOHOO!!


Nej.. men.. helt seriöst då ._.


1. Svenska. Min lärare h-a-t-a-r mig! Och nu snackar vi hatar. Den kvinnan har tre ansiktsuttryck, alla ser lika dan ut. Den ena betyder att hon är hyfsat glad, den andra att hon är små sur och den andra att hon är så aggresiv att hon inte klarar minsta skämt.


2. ENGELSKA! Gick helt okej, fick MVG på NP testen vi gjort.


3. Kiosk tjänst. Åt glass med M. och O. Sen kom G., som jag förövrigt är arg

på. Han sa att jag hade ful röst och att jag bara var i vägen :l Visst, han kanske skojade men fan.. lite moral skadar ju inte!

Så han försökte smöra för mig så att jag skulle bli glad - "Ska vi prata SCRUBS!? :'D"

Sen skulle han förutspå våra liv. O. kommer bli chefsassistent och bli Sambo och skaffa katt, M. kommer jobba i Scans fabriker och jag kommer ligga med chefen ._. Eller gifta mig med en data tekniker. Jag var den som skulle få mest Svensson liv av alla.

Blev bara trött på allt och lade mig helt untan förvarning ner i M.s knä och låg där i 40 min medans hon och O. fick pyssla om mig.

Sånt behövs ibland.


4. Sammhällsekonomi. So. .. behöver jag säga mer?


5. Min mobil får slut på batteri. Jag blir jätteledsen :l


6. Bild. Tycker det är så tråkigt, det är bara E, L och L från min klass där och dem är så OERHÖRT TRÅKIGA ATT MAN FÅR UTSLAG!! Så.. jag tvingade M skolka halva sin lektion så hon kunde göra mig sällskap (:

Och C., läraren, var jättesnäll och lät mig ladda min mobil. Jag tror hon såg paniken i mina ögon x_x


Och nu är jag hemma och gör det jag är bäst på, INGENTING :'D

Men ska plugga lite snart.

.. typ >_o

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards