Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Johanna - 26 mars 2009 18:00

NEJ!! JAG HAR INTE SPECIELLT KUL!! ._.


Men det känns bra att få extra ordning nu när hon kommer.


Har kokat pasta btw, den blev peeerfekt.. okej.. nu överdrev jag kanske lite.. men GOD iaf.. typ.. eesch.. vem försöker jag lura? Jag suger.

Mitt rum är åtminstone fint, och vardagsrummet och snart skiner hallen också.


.. ska kolla ifall jag brände sönder mikrovågsugnen.. bye..

Av Johanna - 26 mars 2009 14:45

Och imorn kommer dem. Franskarna. Mitt hjärta slår ohälsosamt fort varje gång jag tänker på det.. jag kommer få överleva på min charm och gästvänlighet i en vecka.. men det ska väl gå det med.. nu ska jag städa hela huset.. och igår fick mamma och pappa "VÄRLDENS IDÉ!!" och möblerade om hela övervåningen igår natt. Ja, det gick ut över mitt rum ,_, Men fint blev det.. eesch.. nu måste jag göra mitt rum opersonligt.. puss <3

Av Johanna - 26 mars 2009 14:29

Nu för tiden när folk frågar mig hur min dag har varit blir jag alldeles ställd. Jag vet inte vad jag ska svara! Kan inte avgöra om den varit bra eller dålig.. dem är bara.. konstiga..


Som idag, det är alltid nåt som händer! Kan vara för att jag umgås med intressanta människor men fortf.


Vi har SO. För några lektioner sen har vi fått 'satsa på aktier', bara på skoj. Min underbara lärare, A., har gjort en avstämmning så vi ska få se vart vi ligger. Han bygger upp till väldigt mycket stämmning när han ska berätta vilka som lyckats bäst.

"Och på treeeedje plaaats haaar viii.... (;"

"Och påå aaaandraaa plaaats har viii...."


Applåder följer efter varje person, och så är det dags för ettan.

 "Den som vunnit meeest ääär... M!!"


.. Det blir knäpptyst i klassrummet. Sen börjar jag och O asgarva. Alla andra skrattar också, och applåderar. Skrattet är kärleksfullt, ofc.


Ni som inte känner M kanske inte förstår det roliga.. men hon är inte direkt en sån person man förknippar med aktier. Hon är hyfsat oambitiös och hatar aktier&samhällsekonomi nästan mer än mig - och det säger mycket.


Hon går nu under smeknamnet "börsmäklaren" (:



Sen, i matsalen. Det serveras nån grymt äcklig korv som vi inte accepterar att äta. Alternativet är tomatsoppa. M tittar ner i soppan;


"Vad FAN är det där för nånting!? D;"


Samtidigt kommer G., den ökanda mattanten, för att fylla på mer tallrikar. Hon ger M. en blick som både är dödande och helt förkrossad. M. ändrar sitt ansiktsuttryck på två sekunder till ett försök att se oskyldig ut..;


"Alltså.. det ser gott ut!?"


Jag tror aldrig jag skrattat så mycket åt någon i hela mitt liv.. :P


Men jag älskar M, tro inget annat <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards