Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Johanna - 22 mars 2009 21:26

Speciell dag.. somnade två, tvingade mig själv att vakna åtta.

Gick upp, klädde på mig, åt, gick iväg till kyrkan för min 'fadder sändning' där jag och alla andra ungdomar officiellt blir ledare som vi kämpat med i snart ett år nu. I maj ska jag vara med på en minior kör läger, ska bli kul (:


Var i kyrkan med en massa aktiviteter till kl. 15 ungefär. Det låter kanske tråkigt men har fått många kompisar där så det är ganska roligt.


Sen har resten av dagen gått ut på att oroa sig..

Nästa fredag kommer dem. Franskarna. Oh. My. GOD!!

Jag kommer dööö D;

Allvarligt talat, måste dem komma hit?

Det kommer bli.. helt.. konstigt..

Och hon som ska bo hos mig, C., har en massa kompisar vars "värdfamiljer" jag inte är kompis med alls! Så hon kommer få umgås med mina kompisar. Och det kommer typ bara vara tjejer så hon kommer antagligen tro att vi är helt socialt handikappade men vi kan väl inte hjälpa att alla franska killarna är taffsande, perversa ÄCKEL!!?? Kort sagt, jag har fått nog av dem. Dessutom ser ALLA ut som Zac Efron, långtråkigt i längden. Jag tycker inte ens om Zac Efron!! Mt, jag ger dem gladeligen till dig <3


Aja.. jag är frisk iaf.. Och B. lever och M&M dem.. eesch.. orkar inte tänka på dem.


Ska sova nu, tror jag. Vill jag. Ska försöka.

Puss <3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards