Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Aldrig..

Av Johanna - 2 mars 2009 19:23

.. nej.. jag vågar inte..




Men. Idag har jag gått till skolan. Igen. Efter lovet. Hade på mig min nya mössa :'D Den är hur fin som helst, ifrån Bula. Grågrön toppluva med orange blå gula ränder.. okej.. det låter jättefult.. men den är superfin! Och så har den en jättestor sån där garnboll/toffs högst upp :'x

Gick med E. till skolan, som vanligt. Vi hade sov morgon till 9:20 så vi gick i långsam takt och pratade om E.s helg. Hennes stora syster hade gift sigg och hon var tärna. Är så glad för hennes skull <3

Om den jag gifter  mig med, om jag nu ska gifta mig, inte vill ha min chokladfontän på bröllopet så tänker jag ta ut skiljsmässa direkt >_o


I skolan var det först Matte. M. hade tappat bort sina nycklar och i mycket desperat letande hittade vi dem i O.s väska. Tss..

Sen engelska. Vi gjorde ett test efter nationella proven. Det gick helt okej, det gäller att läsa noggrant bara. Tjoho.

Efter engelskan har vi ju 'kiosktjänst'. Men O. skulle ta bort stygn på magen så jag och M. fick snällt vänta på henne. Vi satt i skolsyster säng i väntrummet och hade högläsning ur GLÖD tidningar.


"Jag och min kille har varit ihop i 5 månader och han vill att vi ska ha sex. Men jag är inte redo än, jag vill vänta tills jag känner honom ordentligt.."


._. Men seriöst? FEM MÅNADER!? Snacka om dålig kommunaktion i deras förhållande om hon inte 'känner' honom. Det är ju nästan ett halvår!

Jag och M. skrattade rått åt alla okunniga ungdomar.


"Jag har hittat en tjej jag älskar överallt annat och jag känner mig redo att ha sex med henne. Men när vi pratade så fick jag reda på att hon haft sex förut. Är det fel av mig att känna mig besviken över att vi båda inte är oskulder? Jag vill så gärna att det ska vara första gången för oss båda.."


.. Killen var 18 år. Vad begär han egentligen? Bara för att hans tjej har ett liv?


Jaja.. jag borde inte klaga. Dem får väl ha vilka problem dem vill..


Men, O.s stygn gick bra. Sen var det kiosken. Vi åt glass och lyssnade på "107,1 - det bästa från 60, 70 och 80talen".
Ja, det var O. som valde radio kanal. Hon är en överdriven country människa <3


Såg inte till M, den maskulina, på hela dagen. Undrar vart han var.. skulle kunna fråga på msn.. men jag lät vår diskussion dö ut. .. Orkar inte ta upp tråden igen.


SO efter lunch/kiosktjänsten. Samhällsekonomi är så dödande tråkigt.

Efter det Bild. Det var helt okej..


Gick hem med E. och min nya mössa. :'x


Och nu sitter jag här.




Mt. tyckte jag ska ta texten jag skrev nyss om tid. Får väl göra det.. ska nog utveckla den lite. Skrev den trots allt på bara 2 minuter. Och tills imorn ska franska texten vara klar. Har skrivit ganska långt faktiskt. Ska bara kolla om 'google translate' tycker om texten >_<
.. har kvar vår konversation på msn fast du loggat ut. Känns tomt när ditt namn inte står där ,_,


.. Ja.. den här dagen ska väl också lösa sig antar jag.

Lyssnar på alla Regina Spektor låtar som finns.. känner mig väldigt harmonisk.. Heh..


MATHILDELOH!? Jag ÄÄÄÄLLLSSKAAAAR DIIIIGG!!! <3

 
 
Ingen bild

B

2 mars 2009 22:23

Ohh...låter som en full proppad dag med andra ord ... Ja, jo mössan lät intressant (:

 
Ingen bild

B

3 mars 2009 02:17

Essscchhhh......Saknar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 oktober 2011 18:41

Hur det än kan vara något positivt så är det i alla fall beskrivningen av underbara NV3A:s framtida skiva! Shit vad mycket strul det har varit men nu ska det äntligen bli av. Och design-tjejerna fixade snyggaste skylten till skiv-kalendern så nu hopp...

Av Johanna - 11 september 2011 12:39


    

Av Johanna - 16 maj 2011 22:42

Fan vad det svänger om den här låten. Mums, tyvärr så fattar jag inte den här moll grejen. I refrängen tycker jag iaf. att den borde gå i dur. Det känns liksom som att de spelar fel. Eller vad säger ni, musik-förståsigpåare? Får väl helt enkelt gör e...

Av Johanna - 1 maj 2011 12:56

  Får ingen luftBlir knuffad runtJag dansar men jag känner ingenting allsAllt går för fortDom andra drogAndas, andas men det är för varmt Jag är för fullDu är för ungJag ser dig prata med hör inte ett duggLetar mig utBlinkande ljusAndas, andas...

Av Johanna - 14 februari 2011 22:54

  Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna digOch jag kan inte skilja på om jag vill vara med digOch jag kan inte skilja på om jag vill bli av med digOch jag kan inte skilja på om jag vill skada digMen du om någon borde förstå att man inte gör ...

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards