Alla inlägg under december 2008

Av Johanna - 20 december 2008 14:24

 Överst: .. alltså.. fråga mig inte. Från Frankrike. Tog den där vi skulle gå upp för en jättelång backe i nån liten by för att, igen, titta på utsikten.


Näst högst upp: Den första snön :'D Vyn ifrån min balkong.


Mitten: Det smärtar mig otroligt mycket att jag inte äger Eclipse :l Men min ekonomi räcker inte till just nu med tanke på alla julklappar jag har köpt.

Jag har köpt julklappar för 2000:- , minst.


Näst längst ner: Dem smurf blåa strumpobyxorna jag hade på mig på hippie dagen >_< 


Underst: En mycket mycket cool diamant jag fick av Mt. i födelsedags present <3

Av Johanna - 20 december 2008 14:04

Från en kyrka vi besökta på Franskaresan.

.. Shame on me men jag kommer inte ihåg vad varken staden eller kyrkan heter >_<

Av Johanna - 20 december 2008 13:59

Laddade in bilderna från min kamera på laptopen istället. Mycket rowligare.


Här är en fruktansvärt vacker bild på M. och O. från vår klassresa på Gotland.

Åk ALDRIG till GOTLAND, om du inte har dödslängtan vill säga.


Lägg märke till dem söta cykelhjälmarna :'}

Av Johanna - 20 december 2008 00:11

Vi kör matte jeopardy i klassen. Kategoring "vad är värst?"

Min mattelärare:


Ml.- Jadå.. vad är värst.. Inget julgodis på hela lovet ELLER.. att datorn är avstängd i två dagar?

Killarna i min klass - * drar efter andan * O_O OMG!! SKRIV DATORN! FORT, FORT!!



._.

Av Johanna - 19 december 2008 18:26


J. - Hej, har ni åkremsor?

A. - Jajemän. (:

J. - Då tar jag .. en rebatterad åkremsa.

A. - Det ska bli. Något annat roligt? (;

J. - o_o Euhm.. nej .. faktiskt inte.

A. - Lite för tidigt på dygnet kanske. (;

J. - Ja.. så kan man ju se det..


Av Johanna - 19 december 2008 12:09


JAG LEVER! JAG GJORDE DET! OCH DET VAR BRA! TYP! DEM SA DET IAF! 8'D


Haha, omg, jag klarade det (:

Fick panik innan och i princip sprang och kramade O. & M. Vi trillade faktiskt inte o_o

Sen efteråt kramade dem mig.


"GAH! JOHANNA! Vi var rädda.. vi satt och hittade på en massa lögner ifall vi var tvugna och ljuga.. MEN DET BEHÖVDE VI INTE 8'D"


._.

Vad kan jag säga.. personlig charm?


Håhå jaja.. (:


Jag tror vår klass är unik. Väldigt unik. Och .. konstig. Och speciell. På ett fint sätt.

 Min klassföreståndare frågar alla i klassen vad dem ska göra på jullovet:


K. - Jaa.. jag ska GAME:A! Igår köpte jag nämligen en två nya karaktärer, en .. (och så var det något fint wow ord som typ .. paladin eller galaxy, jag har ingen aning) och en .. (ytterligare ett till fint ord).


Och sen radade han upp massa gubbar och nivåer. ._.

Alltså.. han drev bara men..


Sen skulle hon berätta om några förändringar schemat. Till det sämre:


M. - Nämen .. J. .. du behöver ju inte gömma dig bakom gardinen :/

J. - JOO! Jag blir faktiskt förbannad :'<


._.

(förlåt, ingen av dessa skämt blir roliga om man inte är en del av underaba 9b)


Gick omkring och sa God Jul till alla jag mötte i skolan. Dem var mycket trevliga tillbaka faktiskt, även sexorna.


Bytte julklappar med M. och O. Det var ett tårfyllt farväl, iaf. för O. Men jag påminde henne om att hon hade mascara och då skärpte hon till sig någorlunda ._.

Jag fick varsin jätte fin tröja av dem. Av O. en chokrosa som det står 'Muffins are just ugly cupcakes' och av M. en svart med texten 'I'm not a bitch, I'm THE bitch and I'm MISS bitch yo you!'.

Även ett par lila glittriga örhängen av O., så för tillfället är jag helt fucking freaking gorgeus (;


Nu ska jag snart åka in till stan och köpa födelsedagspresent till min mamma, och lite julklappar.

Pussar å kramar. <3

Av Johanna - 18 december 2008 23:44


"Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från den dan.
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen jag föll från idag.
Stjärnfall. Stjärnfallet det är jag o du är himlen för mig varje dag."


Av Johanna - 18 december 2008 23:31


14:30 - Jag väntade i 2,5 h. SEN fick jag öva min låt. Det gick faktiskt bra (:


17:30 - .. Näeh.. jag gick inte ._.


19:00 - visade sig vara 18:30. Jag och G. ändrade, det blev ingen 'Super Trouper'. Vi körde 'Ser du stjärnan i det blå' istället (: Och jag spelade Maggio låten jag ska sjunga imorn.


:'s Jag tror jag är nervös. Nånstans iaf. Men jag vet inte om det.

Ska spela piano och sjunga till.

Ganska skönt för då kan jag koncentrera mig på pianot och låtsas att inte publiken finns. Det gick bra '18:30' iaf.


Ska vara på skolan halv åtta, åtta.

Måste sova :l


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards