Alla inlägg den 10 december 2008

Av Johanna - 10 december 2008 19:07


1. Det gick JÄTTEBRA på matte provet. (:

Det kanske låter helt avskyvärt men.. jag tyckte det var kul >_>

..

Men uppgifterna var inte sådär svåra att man helt förvirrade bort sig och inte visste hur man skulle göra utan allt var logiskt och smidigt, kom alltid på en bra lösning.


2. .. Ja.. ehm.. det går hyftsat med draman. JAG HAR FÅTT ETT PAR JOHN LENNON GLASÖGON O_O (alltså.. inga riktiga med styrka utan "låtsas" jag ska ha på draman) som jag bla. ska ha på Hippie dagen, den 17:e..

.. Aa, klaga fan inte på mig, det är friends påhitt ._.

Men har alltid velat ha ett par sånna glasögon, och så bara får jag ett par!

x_x


3.. Nä.. näe.. så roligt har jag det inte ._.


Hah, på draman idag när jag satt i matsalen, ensam, och skrev manuset till Askungen scenen kom en kille från musikgruppen in och börja prata med mig:


K. - Hej (:

J. - .. Hej hej.. ?

K. - Hur går det?

J. - Ehm .. bra antar jag..

K. - Vad är det för tema på caféet, har aldrig fattat det? (vi ska ha kulturellt café, alltså, drama med café)

J. - Ja, i år är det jultema.


Sen fortsatte han fråga om draman, om vad jag gjorde och en massa grejjer. Han var jätte sjysst!


J. - Aa.. men ni ska väl spela, eller hur? (musikgruppen i drama uppträdandet)

K. - Alla andra ska det, men inte jag.

J. - Okej .. vadårå?

K. - Nä, fyfan, jag hatar julen. Hejdå!


 .. ._. ..

Tack för den liksom.


Håller på att sy på min jacka nu också. Vettefan hur det blir. Hoppas jag inte får IG bara :l

För det finns en risk.


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards