Alla inlägg den 3 december 2008

Av Johanna - 3 december 2008 23:07


Ja, nä, nu JÄVLAR.
Fan, har tänkt ganska mycket. Alla går ju hela tiden och "Aaah.. jag är så dålig.. bla bla bla" men jag tycker faktiskt jag är jävligt bra ._.


.. Ja.. nu hör ju hur illa det låter? >_>

Och eftersom jag är väldigt tänd på listor idag, höhö, så tänkte jag göra en med allt jag är bra på. Eller, saker jag kommer på just nu.


Aaaand here we go... again ._. :


  • Jag är bra på att sjunga. Eller, helt okej. Aww.. O. var så jävla gullig. Hon bara "Johanna, om jag hade din röst skulle ja sjunga för hela världen". :'< Faan.. älsk på henne.

    (Och nu skiter jag FULLSTÄNDIGT i om DU tycker jag är fjortis eller ego eller nåt sånt crap för det är MENINGEN att jag ska göra det just nu och det är min blogg så HAHA, back off. .. alltid lika trevlig >_>)



  • Jag kan spela piano och gitarr. Hyfsat. Är inte så bra på gitarr men jag lär mig.
  • Jag är bra på att skriva. Alltså.. borde ha MVG i svenska, men min lärare är verkligen stoneface.. Men men, kan inte göra annat än att göra bättre ifrån mig. Tänker inte gå omkring och skylla på att "det är lärarens fel".
  • Jag läser snabbt ._.
  • Jag är bra på att komma ihåg saker.
  • Jag har bra humor.. JA! det tycker jag >:l
  • Jag har micket micket MICKET bra musiksmak.. Frågan är om det är en egenskap? x_x
  • JAG KAN BLÅSA TUGGUMMI BUBBLOR!!
  • Jag kan vissla (AA)
  • Jag är grym på ett enda dataspel i detta universum. Spelet kallas "Harry Potter" ._. * dör inombords *
  • Är freaking grym på att ljuga.
  • Har jättebra fantasi.
  • Jag kan när jag vill :'x
  • Jag kan fan nästan allt. Är som Lotta på Bråkmakargatan...

    Och hur illa är inte DET för min självkänsla? Jämförde mig precis med Lotta.. ._.

  • Jag har jättebra hand med barn. Peddo varning, peddo varning, haha, nä.. men barn gillar mig. :P
  • Jag kan skriva asfort på tangentbord o_o
  • Jag skrattar fint. Höhö.. höhö .. >_>
  • Jag har jättefin ögon färg >_< Helt grüna ..
  • JAG HAR MAGMUSKLER!!
  • .. vad utseende fixerad jag blev nu .. ._.
  • Jag är hyfsad på att rita. Teckna, bild och sånt. Mammas fel <3
  • Jag är trevlig. Som fan.
  • Kan nästan spara pengar. ..

..

.. Nuu börjar mina idéer ta slut dock. Kan så klart en massa mer.. x_x .. Ja.. och så är det en jävla massa saker jag inte kan..

MEN, titta på KLOCKAN!

Det får vi ta nån annan dag.. >_>


Ehm.. puss godnatt.


<3


Av Johanna - 3 december 2008 22:26


Nu orkar jag inte med mitt guldfiskminne längre. Får helt enkelt skriva upp allt jag måste gör.

Aaaand here we go.. :


  •  Öva mer på "Inget kan ändra på det". .. Okej .. det är i princip det enda jag sjunger på nuförtiden - men fortfarande. Inte ens säkert im jag kommer med. Det var en jävla massa som anmälde sig.. fula människor >_o

    Oj, glömde jag säga? Ska sjunga på julavslutningen ._. .. Eller.. anmälde mig iaf.


  • Har matteprov nästa onsdag. Oj oj oj.. måste plugga på söndag. Jävlarimej vad mycket formler jag måste lära mig. Annars kommer allt gå åt helvetish.

  • Hade NO prov idag. .. det har jag iofs. redan gjort då men kommer fortfarande oroa mig för betyget ._.
  • Svenska skrivningen.. skrev idag. Trodde det var först på torsdag så jag hade inte förberett mig. .. Shit asså.. Man ser på min lärare hur sur hon blir, för hon vet att jag kan skriva så jävla mycket bättre. För jag kan ju. Det vet jag.
  • Ska ha musik prov nästa tisdag. Shit med pommes. Höhö.. Ja, det är nog ganska chill. Fast så får man inte tänka, FY JOHANNA! Nej, måste plugga till det. Mycket.
  • Har gympa program på fredag. Ska gå hem till O. imorn med L. och öva. Stör mig något så grymt på L. Jag vet, jag är elak bla bla bla,  jag brukar tycka om de flesta människor men henne tål jag inte. Inte inte inte.
  • Har engelska debatt om .. nån vecka.. >_> HAH! 8 eller 9 december kom jag på nu (: Jag är så duktig. Är med V. och A. Jag och V. har värsta idéerna om "We're the future!". Det kan bli asbra tror jag.

    Alltså.. vi ska har president val i klassen ._.
    Aja, men jag är bra på debatter och sånt skit för jag är grym på att övertyga människor.. Tss.. :P .. ja.. och så är jag snabbtänkt etc. etc.



  • Franska prov i grammatik om Marie-Antoinette. Jadu.. det kan gå precis hur som helst. Måste plugga till det.
  • Sy mera på min jacka. Har precis gjort båda armarna. Har jobbat i 3h. Jag är så duktig duktig. Men .. fortf. .. nästan ALLT är kvar men jag har bara 2 lektioner :l Kommer ha så mycket att göra..
  • Draman. O. M. G. Draman. VI HAR BARA EN LEKTION KVAR! SEN ÄR DET FÖRESTÄLLNING!

    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!


    WE'RE ALL GOING TO DIE!!


.. Fast det har jag och Mt. <3 redan konstaterat.

- Varför?

Jo, det finns alldeles för få Edwards i världen :/

Så.. vi måste skapa en kloningsmaskin :l Jag brukar vara emot kloning men i hans fall gör jag ett undantag.


K. tycker att vi ska skapa ett företag och sälja alla Edwardsisar dyrt.. Prft.. Över min döda kropp. Vi ska endast göra två om dem ska vi ha själv :* Inte en chans att några andra ska få, om dem ens betalar >_o

Ska passa på att klona några andra också. Frivillig?


Nej.. men jag har sjukt mycket att göra :l

Slutsats: Jag vill lägga mig under en sten. Och sova i hundra år. .. Åtminstone i ett eller två..

Ska ta med mig Mt., datorn, mitt täcke & kudde, glass och någon/något mer så det inte blir så ensamt.


..HAHA, istället för "vem skulle du ta med dig till en öde ö", "vem skulle du kunna tänka dig att spendera hundra år med under en sten" ^^

Bangar inte på den frågan. Mt., ocf course. (klaga inte, internskämt. vet att det bara är "ofc") men vette fan vem mer. ..

 .. asså skit, nu kommer jag tänka på den frågan hela natten ._.



Av Johanna - 3 december 2008 17:21


- Jaa, också får jag inte glömma bort att sy sen. Och gå ner med den där temuggen. Och ladda mobilen, visst ja. Sen engelska boken, till sida 35 på måndag. CD-skivorna får jag inte heller glömma...


Det går 2 minuter.


- Aa, najs! Jag har inget jag måste göra (: .. Jo.. visst fan.. får jag inte glömma bort att sy sen. Och gå ner med den där temuggen. Och ladda mobilen, visst ja. Sen engelska boken, till sida 35 på måndag. CD-skivorna får jag inte heller glömma...


Det går ytterligare 2 minuter.


- WOHO! Läx/problem fri idag ;D Fan vad najs, då hinner jag gå på träningen. Men .. jag får jag inte glömma bort att sy sen. Och gå ner med den där temuggen. Och ladda mobilen, visst ja. Sen engelska boken, till sida 35 på måndag. CD-skivorna får jag inte heller glömma...


.______.

Så där busar min hjärna med mig hela tiden.

Jag har fan guldfisk minne.

Eller så är jag väldigt bra på att förtränga saker.


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards