Alla inlägg den 20 december 2008

Av Johanna - 20 december 2008 19:52


Har, som sagt, handlat julklappar och presenter i år för 2000:-

Tänkte bara.. rada upp dem så jag har koll på allting.


Jul klapp till mig själv (ofc, jag är ju viktigast :'>) - Kläder på Monki.

Julklapp till M. - 2 örngott och ett gosedjur.

Julklapp till O. - Doftljus och två läppglans (det är fyndigare än vad det låter.)

Julklapp till Mt. - Höhö, det skulle du allt bra gärna vela att jag skrev va? (;

Julklapp till L. - Tröja med tryck 'Little Miss chatterbox'

Julklapp till E. - Huvtröja med kasettband på. Vill ha den själv >_o

Present till Mamma - gitarrlektioner och en bok.


.. och lite annat.


Överst: Tröjorna jag fick av M. och O. (:

Underst: Tog lång tid att rita >_< Ska göra mer. Min mamma har varit gift med en fruktansvärt musikalisk person i 20 år och han har inte lärt henne att spela gitarr som hon alltid velat >:l

Så.. jag tog tag i det själv (:

Av Johanna - 20 december 2008 19:20

Min käre moders födelsedag idag. Kom precis hem ifrån att ha varit på bio med familjen och min systers kompis S. Hon är så himla söt >_< Hon har glasögon och som mössa har hon en jättestor tomteluva.

Vi såg Lasse Majas detektiv byrå, 'Kameleontens hämd'. :'O

(smells like teen spirit, bio med familjen.. woho...)

Tss.. satt och frågade S. hela tiden om hon tyckte den var läskig. Det slutade med att jag skrek ._.

Av Johanna - 20 december 2008 14:24

 Överst: .. alltså.. fråga mig inte. Från Frankrike. Tog den där vi skulle gå upp för en jättelång backe i nån liten by för att, igen, titta på utsikten.


Näst högst upp: Den första snön :'D Vyn ifrån min balkong.


Mitten: Det smärtar mig otroligt mycket att jag inte äger Eclipse :l Men min ekonomi räcker inte till just nu med tanke på alla julklappar jag har köpt.

Jag har köpt julklappar för 2000:- , minst.


Näst längst ner: Dem smurf blåa strumpobyxorna jag hade på mig på hippie dagen >_< 


Underst: En mycket mycket cool diamant jag fick av Mt. i födelsedags present <3

Av Johanna - 20 december 2008 14:04

Från en kyrka vi besökta på Franskaresan.

.. Shame on me men jag kommer inte ihåg vad varken staden eller kyrkan heter >_<

Av Johanna - 20 december 2008 13:59

Laddade in bilderna från min kamera på laptopen istället. Mycket rowligare.


Här är en fruktansvärt vacker bild på M. och O. från vår klassresa på Gotland.

Åk ALDRIG till GOTLAND, om du inte har dödslängtan vill säga.


Lägg märke till dem söta cykelhjälmarna :'}

Av Johanna - 20 december 2008 00:11

Vi kör matte jeopardy i klassen. Kategoring "vad är värst?"

Min mattelärare:


Ml.- Jadå.. vad är värst.. Inget julgodis på hela lovet ELLER.. att datorn är avstängd i två dagar?

Killarna i min klass - * drar efter andan * O_O OMG!! SKRIV DATORN! FORT, FORT!!



._.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards