Alla inlägg den 13 december 2008

Av Johanna - 13 december 2008 17:34


http://www.monkigirl.se/


Okej, MONKI har allt. Allt allt allt som jag gillar. Precis min stil. Det mesta iaf. Såg em jeanskjol som var skrämmande..

Men, iaf. Kolla deras hemsida btw. Lika fin som affären (:


Av Johanna - 13 december 2008 10:06


WOHO, nu är jag jättetaggad.

Ska åka in och köpa julklappar snart.

.. ´Vet inte riktigt vad jag ska köpa men har kollat lite saker på Lagerhaus som verkar mycket lovande.

Är det bara jag som älskar Lagerhaus? Dem har allt.


Nu måste jag bara duscha, äta frukost och sen ska jag åka. Och ikväll blir det varma mackor & Disney kväll hos M. Med O. ofc. Eller... Disney och disney kväll, vi ska se Mulan >_o


Så jag hinner leta julklappar i 4h iaf. Sen kommer jag antagligen vilja åka hem ändå så det blir nog jätte bra.


Men, som sagt. Dusch och frukost.

Puss.

(:

Av Johanna - 13 december 2008 00:21

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hej

Din. säger:

Hejsan hejsan (:

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Göreees?

Din. säger:

Kom precis hem, har kollat lite på idol och just nu .. ingenting.

Din. säger:

Själv?

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

inget spec

Din. säger:

Nåt kul imorn då? Lucia kväll?

Din. säger:

.. Eller.. du kanske inte är på den nivån än ._.

Din. säger:

so sorry.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

3 matcher

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

har jag

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

och jag fira lucia idag i skolan

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

vi åkte o spela beachvolleyboll inomhus

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

På NRJ HALL

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

hall*'

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Mitt lag kom 2:a :'D

Din. säger:

(:

Din. säger:

Vad kul!

Din. säger:

Vinner du/ni imorn med?

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Vi får la se

Din. säger:

^^

Din. säger:

Det ska nog gå bra.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ska dra nu

Din. säger:

Gör så

Din. säger:

Sov så gott (:

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses

Din. säger:

Ses ses.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses

Din. säger:

..?

Din. säger:

jag har skrivit ses tre gånger nu.

Din. säger:

Borde jag säga nåt mer?

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

neep, ses

Din. säger:

Ses ^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses ^^

Din. säger:

Men spring iväg ._.

Din. säger:

ses

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Ses :'D

Din. säger:

S E S .

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

SES 8'D

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdå johanna, hejdå ^^

Din. säger:

men förihelvete ._.

Din. säger:

HEJDÅ.

Din. säger:

Puss på dig Jonathan.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

hejdå, Hejdå ^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

vi,, vi ses ^^

Din. säger:

x_x

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ska dra nu,

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdå

Din. säger:

Det var roligt dem tre första gångerna.

Din. säger:

HEJ DÅ.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejd^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Ha det bra :'D

Din. säger:

Din. säger:

du med,

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

vi ses imon

Din. säger:

lycka till imorn (:

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

På msn

Din. säger:

Gör vi?

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

:') aa

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

hejdååå

Din. säger:

.. Ookej?

Din. säger:

Bye bye.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses

Din. säger:

ses ^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdå ^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Vi, vi hörs

Din. säger:

Jag ska.. bara.. inte svara mer.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ok,

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

men hejdåå

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ha det bra

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Såå, vi ses

Din. säger:

._.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdå ^^

Din. säger:

Du med.

Din. säger:

ses

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Sees

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Vi ses

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdåå

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

hejdååååå

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses

Din. säger:

._.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Ska nog dra nu,

Din. säger:

Mm, jag tycker det-

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Glömde säga hejdå ^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdååå

Din. säger:

x_x

Din. säger:

DET FINNS EN GRÄNS!

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Vi, Vi ses

Din. säger:

Ses.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

 Hejdåå

Din. säger:

Hej då hej då hej då (:

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

HEJDÅÅ :')

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Vi höts

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

hörs*

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Ses^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Ska dra

Din. säger:

Alltså..

Din. säger:

Ja.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdåå :')

Din. säger:

Hej då.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Ses

Din. säger:

Ha det så trevligt.

Din. säger:

Ses.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

aaa du med

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

ses ^^

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdåå

Din. säger:

x_x

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Hejdå, på riktigt nu

Din. säger:

MEN INGET LIV VARNING PÅ DIG!

Din. säger:

Hej då .

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

Skojja, det var på låtsas

Din. säger:

._.

ஐ |ŁŦ|.Joñâthàñ säger:

HEJDÅ

Din. säger:

HEJ DÅ!

Din. säger:

Obs, sagt med kärlek.

(:

Av Johanna - 13 december 2008 00:10


Kom precis hem ifrån Lussevaken.

Det var faktiskt jättekul.

Jag "fick jättemycket nya kompisar!" Visst låter det kllyshigt? ^^


Men men, sant.


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards