Alla inlägg den 9 december 2008

Av Johanna - 9 december 2008 16:13

Var riktigt osmart igår kväll btw.

Klockan var 22:30 och jag gjorde det dummaste man kan göra.

Jag öppnar New Moon.


Ni som gjort samma sak fattar vad jag snackar om.



Aj.

Av Johanna - 9 december 2008 15:52


Musikprov? Check!


Debatt i engelskan? Check!


Överlevt muntligt läxförhör i franska som du inte visste om? Check!


Överlevt gympalektion med BANDY? Check!


.. För det första: Jag har gått ifrån VG+ till G i franskan.. finns det en gräns för hur dålig man kan vara? Jävlar vad jag ska plugga franska till våra. Jag vet att jag kan om jag bara vill!


Debbaten.. wow.. det var mycket intressant. Antar att det gick bra. Hade kunnat krama J. för hon ställde verkligen svåra frågor till dem vi hade debatt mot. Men det gjorde jag såklart inte. Sa tack iaf. Hon såg jättechockad ut men sa varsegod tillbaka. Kan ha varit för att jag i princip såg helt förtvivlad ut.


MUSIKOROVET GICK ASBRA! TROR JAG! HOPPAS JAG! ÖNSKAR JAG!

* ta i trä *

Nää..  men .. vafan.. det känns bra men oftast när det känns bra så brukar det gå åthelvete. Så.. det känns dåligt >_>


Bandy? .. omg.. skrek så mycket på J. och de andra killarna att min röst gick upp i falsett ._. Det var mest J.s fel men.. ja..

Men vafan, hur jävla otrevlig får man vara?

E&L hade gjort i ordning världens mysigaste gympa lektion med Yoga, tagit med ljus och en massa grejjer.. Och så frågar J. om det ska vara bandy på gympan?

"Nej J. Idag är det Yoga med E&L (:"


.. Han ställer sig upp, kastar SO boken i golvet och skriker "FAN JÄVLA HELVETES HOR FITTA!! OCH JAG SOM TAGIT MED MIN KLUBBA!! ALDRIG ATT JAG TÄNKER GÖRA NÅN JÄVLA YOGA!!"..


Alltså.. det finns gränser hur man uppför sig.

E&L är ganska tystlåtna och vågar inte säga till men jag blir jättearg.

Jätte jätte jätte arg. För han får i princip ADHD utbrott för allting, och det är väldigt tröttsamt. Han är hur gullig som helst ibland, det är han verkligen men som sagt.. det finns en gräns.


Gjorde en lista på alla problem och orosmoment jag har och räknade ut hur många timmar jag har att lösa dem. Kom fram till 4.5h på varje.

Det är bara att börja. Flexar lite så nu är det 6h matte som gäller för mig.

Yes. ,_,

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards