Alla inlägg den 14 december 2008

Av Johanna - 14 december 2008 22:42

.. Jag har verkligen bloggat mycket idag.


Alldeles för mycket.


Puss godnatt, ska spela gitarr hela natten ._.


Tills jag däckar av trötthet.

Av Johanna - 14 december 2008 22:30

Kokade knäck för nån timme sen.

Till det kulturella caféet.


.. Om vi säger så här, jag är inte bra på att laga mat.

Jag är den ultimata misslyckade hemmafrun. Jag kan inte laga mat, inte sy och att städa är inte min grej. Prft, varning, gift dig inte med mig.


Men men, KNÄCK är jag utomordenligt bra på.

Dem blir verkligen ALLTID bra.


 Förutom idag.


Bitch knäck.


Känner mig misslyckad, nu måste jag göra nya ,_,


Av Johanna - 14 december 2008 21:53

Jag tänker nu säga/skriva det som alla tänker:


- Jag vill också :l



Av Johanna - 14 december 2008 17:21

Han är fan helt magisk. Lyssnar på Maggio låten en gång och kan spela den på gitarr på 2 sekunder. Jag vill bli som han.. Iaf. när det gäller gitarr kunskaper.


D, A, D, A, D, C#7, F#m, Bm, A, D, B7, D, B, D, E, A.

Av Johanna - 14 december 2008 17:20

omg.. på vilket sätt är han INTE het?


Covern fucking owns btw.


Am.. nånting.. Em, Asus.

 - Kan det stämma?

Av Johanna - 14 december 2008 16:20

Jag gillar sån här musik ._.

Av Johanna - 14 december 2008 15:08

Kanske redan har lagt den här videon någongån men det skadar inte att göra det en gång till. Den äro så bra.



Nu har jag.. handlat julklappar till mina kompisar. M., O. och Mt. Inte några till min familj dock eller födelsedags present till mamma men det får jag göra på lördag, eller torsdag i värsta fall. Kanske fredag.

Jag hade jättemysig toast/pasta kväll igår. Såg inte på Mulan, vi pratade och gick långpromenad istället. Och pratade jätte jätte mycket. Och då menar jag MYCKET.

Fast M. sa att jag var tyst, O. med för den delen..

Men men.


Jag fick tbx. SO uppgiften om demografi. Fick MVG på det första frågan och MVG- på den andra (:

.. jag tror jag har skrivit det förut men shiet the same >_o


Jag har köpt ny hårspray, den är snart slut ._.

Jag har köpt en jätte jätte jätte fin tjocktröja på monki. Och en slags T-shirt klänning jag ska ha på onsdag, Hippiedan.

Med matchande blåa stumpbyxor. Och nu snackar vi blå.. BLÅ.


Jag har tränat. Men var så otroligt trött att jag inte gjorde alla saker ordentligt, men tränade iaf.


Har köpt jätte (är det bara jag eller missbrukar jag ordet "jätte"? ._.) söta värme ljus från Indiska som går på batteri, så slipper huset brinna upp som..

ja..


Jag lämnade in min jacka i syslöjden, som sagt. VG.

Jag gjorde Nationella prov (test) på svenskan, som sagt.


.. jag har gjort ganska mycket. >_<


Men det jag har kvar att göra nu är Teknik arbetet med E. som jag ska fixa idag. Och så ska jag koka knäck till det Kulturella caféet. Och så ska jag städa på mitt rum så snart jag har skrivit klart och "Score" är slut.

Åh så ska jag läsa min mail. Och på tisdag ska jag öva något galet till det Kultrurella caféet. OMG! MÅSTE LÄRA MIG "Ser du stjärnan i det blå" PÅ PIANO TILLS DESS! FUCK!


.. Men, det löser sig (:

Annars får väl fan G. sjunga utan piano.


.. Hon kan inte sjunga btw. I don't like her. >_>


Och så.. måste jag .. säkert göra nåt annat.

Puss, nu tog låten slut.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards