Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Johanna - 30 augusti 2009 12:19

Men blogga är inte mitt största intresse just nu.

..eller kanske. Men jag ser ingen mening med det längre. Det är bara inte roligt.

Skolan går bra, bättre än förväntat. Jag har charmat in mig i hela min klass.. så.. det flyter på. Speciellt J. .. jag tycker lite synd om honom. Dessutom har jag redan lånat pengar av honom... 2 kr visserligen.. men dem ska han få tillbaka imorgon, jag lovar!

Igår träffade jag M. och O. .. som i fredags.. O. smsade med Jck. hela tiden och M. med Mx. och C.

Vem jag smsade med? HAHAHA, mina smskontakter existerar i princip inte längre. Sucks for me, men underbart för min räkning.

Var och shoppade kostymer med pappa igår också, följer med frivilligt för det kan vara ganska roligt. .. och så är det dyrt på Åhléns och han har ett Guld Master Card.. Visst är jag en helt fantastisk dotter?

Men iaf, det är kul att se honom gå omkring där bland alla märken.

"Johanna.. först tror jag vi attackerar.. hm.. Hugo Boss ;)"

Han är så divig, innerst inne!

"Hm.. kan ni sy upp den lite där? Och jag behöver ett.. nej TVÅ par andra byxor! Och vilka slipsar har ni, jag vill se slipsar, nu!?"

..håhå jaja.. han är ju som mig ibland.

Sen fick jag tillåtelse att kika lite på Ladie's wear också..

"Klarar du dig här om jag snabbt kollar på väskor i en kvart?"

Om jag klarar mig? OM jag klarar mig bland tre tusen miljoner olika klädesplagg i en kvart? Jag skulle överleva i hela mitt liv!

 Hittade en jätte fin vit tröja med tre kvartsärm och nån slags mudd och två tjolar; en svart, jätte kort och en mer sommrig med blommönster. Jag vet, det är snart vinter men den beiga fanns inte i min storlek och det ska ju bli varmt nu i veckan... det ska nog bli bra.


Nu ska jag.. äta frukost eller nånting.

Och försöka förhandla med min telefon räkning..

Äsch, lika bra att ta ansvar och betala hela. Det är ju faktiskt mitt fel. F'låt.


<3

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards