Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Johanna - 20 augusti 2009 23:04

..och jag läste precis gamla blogginlägg och inser att jag visst vill växa upp och bli stor för jag orkar inte vara en sån extremt omogen idiot som inläggen tydligt visar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni har behövt stå ut med mig och jag lovar att bättra mig inom kort.

:(

Av Johanna - 20 augusti 2009 22:50

Jag vill inte lära känna dem, jag vill inte ha med dem och göra, jag vill inte att dem ska tycka om mig. Jag hade precis allt som jag behövde för typ.. 4 månader sen.. eller nej.. nån blandning mellan det och 2 veckor sen. Men det fattade ju inte jag då. .. För 2 veckor sen, faktiskt. Då förstod jag. Och lite mer nu. Usch, jag vill bara ha er och dig<3

Av Johanna - 20 augusti 2009 19:01

Så.. vad klarade jag av?:


  • Inte KLÄNGA på C. Okej, killen är överdrivet social men herregud, jag är tillräckligt charmig för att kunna skaffa egna kompisar!?

- Gick mycket bra, men vi sågs på rasten när det blev lite jobbigt att bara sitta och prata med tjejerna i min klass. Vi gick omkring hela skolan och testade "blackebergs-andan".. vi tror att den är en myt. Men vi höll upp dörren för en kille! Sen..skällde en "trea" ut oss för vi trodde hon gick i "tvåan". Hallå, hon var högst 1.51 cm lång!? Hon skulle kunna ha varit min lillasyster!? Men vi skrattade åt henne och gick där ifrån.. vi blir nog inte nedslagna förrän nästa vecka (: eller.. kanske jag.. C. går inte att slå ner.


  • Inte prata överdrivet mycket.. Jag har faktiskt en lugn och trevlig och fin och kärleksfull sida också så DEN ska jag visa idag.

- G. i min klass är så nercharmad att jag nästan tycker synd om honom. Men det löser jag framöver. Tills dess så tänker jag glida på vågen..


  • Inte reta upp lärare. Men det ska nog gå bra, dem brukar tycka om mig..

- HAH, Kemi lärarn avgudar mig, fysik läraren också, båda mina "mentorer" eller vad nu dem kallar det älskar mig och matte&data läraren tycker jag är världens i särklass roligaste och charmigaste människa. Är jag bra eller är jag bra!?


  • INTE gå omkring och sjunga hela tiden!

- .. nästan score på den också.. nynnade lite under lunchen, men jag tror inten märkte det iaf. Men när jag sjunger eller nynnar så känner jag mig bekväm i situationen -för det mesta- så jag antar att det är ett okej tecken.


  • Prata så mycket som möjligt med "andra människor", och inte prata PRATA utan liksom.. säga hej.. visa att jag är snäll.. typ så.

- Jag har charmat sönder hela min nya klass.. förutom en tjej.. vi i princip hatar varandra.. men det är lugnt, varja klass måste ju ha en bitch, right? (: 


  • Hitta J. och säga hej till honom!

- Jorå, honom har man sagt hej till. Åkte hem med han och hans två kompisar, som förövrigt går i min klass, så nu har jag framtiden spikad.

  • Undvika L...

- Hm.. fail.. träffade henne i något som skulle likna en matkö. Men vi sa bara hej snabbt, så det gick utan större problem.

  • Krama E. .. fast.. hon börjar inte idag så det kan jag göra.. nästa vecka.

- Jag hittade henne också! Men.. ingen kram. Sa hej iaf. Hon såg helt bortkommen ut. Jag tycker synd om henne. Hon är en fin människa. .. men lite tråkig.


Av Johanna - 20 augusti 2009 17:59

Den här är på tunnelbane uppgången.. eller snarare nedgången, ifrån tunnelbanan när man ska till "min skola". Jag vet inte vad det är, men jag gillar den (:

(:

Av Johanna - 20 augusti 2009 14:52

Jag har överleft två dagar i skolan och C. har precis gått hem. Vi har lyssnat på en låt som vi försökte översätta. Nu ska jag.. äta.. och sova.. och kanske skriva lite mer senare, det finns väldigt mycket att säga. Under tiden.. lyssna? Den är faktiskt riktigt fin.. speciellt om man förstår den också..

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards