Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Johanna - 2 augusti 2009 11:04

Från Mx:


Mina damer och herrar, jag är hemma i helvetets yttre krets. Hälsa mig välkommen :)


Ja.. han har ju alltid varit lite.. speciell.


Från C (om gymnasieintagning.. han kanske inte kommer in på vampyr skolan..):


Vet inte :s ... Får info sen. Men jag går iaf med dig på öppningsdagen :D ... Det lovade jag ju xD


Prfft, bäst för honom det, jag hittar inte x_x Men jag tror ha kommer in så det ska nog lösa sig ändå, annars blir det synd om mig (:

Av Johanna - 2 augusti 2009 10:52

Nu är jag hemma på svensk mark igen! Och inte bara svensk mark - i mitt hus PÅ den svenska marken! Har varit hemma i tre dagar nu, var jätte skönt att komma hem. Behöver jag säga "borta bra, men hemma bäst" nu eller kan ni redan den utantill?


Första kvällen var jag hemma och andades, bar väskor och sånt i ca. en timme, sen bar det iväg för att se på Harry Potter 6 med M. Det var awesome, vi skötte stämningen i bio salongen helt själva! :D Varför är alla så tysta och tråkiga när dem ser på film..!?


I förr går, andra dagen, var jag bara hemma och tog det lugnt. Gjorde iordning lite på mitt rum och passade L. när resten av familjen också skulle gå på bio. Harry Potter, ofc. Var skönt egentligen att M. skulle vara med Mx., orkade inte vara social, var helt restrött. 9 olika hotell på 20 dagar! Det är vad jag kallar seriös road-tripping.


Och igår trodde jag att mitt sociala liv skulle vara lika dött som dagen innan. SMS:ade M. men fick inget svar.. hrmpft.. pratade med T. men hon var typ.. upptagen men SEN dök C. upp ifrån ingenstans och räddade mig! Jag fick följa med honom, Em. och E. hem till.. E. för att se på 'Snuten i Hollywood' som visades på tv4 kl. 21:15. Det var jätte roligt att träffa dem igen.. elller.. E. har jag aldrig pratat med i hela mitt liv men han var jätte rolig och omänskligt snäll så det gick bra ändå. .. Vi pratade på balen iofs. Sen sa jag hej till honom i skolan.. aja, nvm. det gick bra.

Alla hade fått långt hår vilket jag också påpekade ^^ Och C. hade fixat till den "perfekta frisyren" som jag givetvis lyckades förstöra under kvällen. Men det var trevligt iaf.

Fixade mitt rum ännu mer tidigare under dagen så nu är det väldigt fint att vara i (: .. vädrade dock ut alla mina sängkläder och hann inte bädda det innan jag gick så det fick jag göra mitt i natten när jag kom hem.


Idag ska jag ha en till osocial dag tror jag, vi kanske åker ikväll. Annars åker vi imorn bitti. Måste packa lite och så. Men vi får se vad som händer (:

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards