Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Johanna - 3 augusti 2009 23:38

Det är nog något av det bästa jag vet.

Lyckades på något mirakulöst sätt tagga hela familjen till att åka båt (jag packade alla väskorna och sprang omkring och letade flytvästar och tröjor till alla) och på något otroligt vis övertala mina föräldrar att äta middag på Fjäderholmarna. Alla gnällde men jag lyckades iaf! :'D

Älskar att vara där, underbart god mat. Och det är jättekul att köra båten när man vet lite hur den funkar nu. Och så kvälls utsikten i stockholms skärgård.. jag känner mig otroligt lyckligt lottad som får uppleva det. Önskar att du också kunnat se hur fint det var, speciellt mot det där stället med fontänen och alla husen de lyser i med fullmånen i bakgrunden :/ b-e-a-u-t-i-f-u-l! Men tog lite omöjliga kort som du kan få se sen (:


Nu, hemma igen. Vi har bestämt att vi ska åka imorn bitti, packa ihop bara och åka. Sen är MARKUS KRUNEGÅRD med på allsång på Skansen!!!!!!! Så.. om dem ändrar planerna igen och åker i övermorgon så är det JAG SOM DRAR MED MIG ER IN TILL SKANSEN OCH ALLA DJUREN, capish!? .. och till Krunegård också förstås :'> Ingen gillar honom förutom mig.. men C. skulle följa med, han gillar 'jag är en vampyr'. När vi gick hem tsms i.. förr.. igår.. så gick vi och lyssnade på den på min iPod och i princip skrek sjöng (på ett snyggt sätt!) hela vägen hem. .. Det kändes lite stört för helt plötsligt gick vi och höll handen men jaja, det kan man göra som kompisar också.


Eww.. dödade precis en ful insekt med min plånbok. Den tänker jag inte använda på ett tag.. kanske bäst så ändå. Är pank :(


Nej, nu ska jag sova snart. Fast lite senare tror jag, måste vänta tills allt slutar gunga;

PUSS!

Av Johanna - 3 augusti 2009 13:01

Ser ni dem där prickarna i mitten där en ser svart ut och den andra rosa?


Det är jag och lillasyster L. (:

Av Johanna - 3 augusti 2009 12:11

Och nu fick jag precis ett till sms av henne där hon nämnde min födelsedags present och jag vet hur hon hoppar av hemlighetsmakeri varje gång hon nämner den för hon har hittat den perfekta presenten och jag vet hur svårt hon har det för att hålla sig från att berätta.. eeh.. jag saknar henne :l


Jag tror jag behöver en psykolog, en riktigt bra psykolog.

Av Johanna - 3 augusti 2009 12:01

Förut var det planerat att vi skulle åka igår, men sen ändrade dem sig för att åka idag. Och nu ska vi åka imorn, eller kanske till och med i övermor... jag fattar inte!? Kan vi inte bara dra och få det här överstökat!?

Och sanningen är att O. kommer hem idag och jag bara o-r-k-a-r i-n-t-e t-r-ä-f-f-a h-e-n-n-e j-u-s-t n-u. Åheh.. hon är underbar - i små doser. Och jag vet att jag varít ifrån henne hela sommaren och borde sakna henne så jag dör men det gör jag inte. Vad är mitt jävla problem, kan ingen bara komma hit och banka vett i mig!?

Av Johanna - 3 augusti 2009 01:13

Eftermiddagen spenderade jag med M. och hennes bror och hennes hund. Mycket trevligt.

Kvällen tillbringade jag.. mestadels själv.


Imorn åker jag antagligen igen.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards