Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Johanna - 4 augusti 2009 12:57

Alltså.. jag vet inte. Den enda förklaringen är antagligen att jag är dum ii huvudet. Men hon hade inte fattat att jag var hemma och när jag sa det så var det liksom "jag kommer till dig om 5 minuter vare sig du vill eller inte".. och det gick bra. Eller.. jag, halvt påklädd, sprang barfota med alla mina miljoner skavsår och grät som ett barn. Mot henne då. Och sen kram. Och så en massa 'det kommer att bli bra'. Och det kändes faktiskt bättre. Åheh, det låter helt cp, ursäkta att jag försöker förklara, det är bara jag som kommer "förstå" ändå. Men jag tror jag har saknat henne egentligen. Och vi ska åka kl 17. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Vi får se.

-

Av Johanna - 4 augusti 2009 11:56

åååhh vad jag suuuger.

nu bokar jag första bästa tåg till farmor.

hej då.

...

Av Johanna - 4 augusti 2009 10:51

Men är det inte helt undebart (:

Ett till sms (:

Bara så att alla vet, det här har varit O.s sämsta sommar någonsin (:

Kom ihåg det nu (:

Och om ni träffar henne så tveka inte att krama henne och säga "aww, jag kan inte leva utan dig, du är det finaste jag har, jag är beredd att dö för dig" (:

För då känner hon sig nämligen som världens mitt punkt och kan leva igen - dock med massiva bitchiga biverkningar (:

Av Johanna - 4 augusti 2009 10:36

Nu fick jag ett TILL klag sms av O; "bla bla bla, jag är så ensam, snyft snyft snyft, kom hem lite tidigare för min skull, du är mitt liv, bla bla bla".

Men vet du vad? Jag är inte mycket att ha till liv! INSE DET!! Det är inte så jävla kul att veta att en person men helst skulle kunna leva utan inte kan andas om jag inte är i närheten!! Argh.. jag vet! Jag är en hemskt kompis! Du behöver inte säga det! Men det känns inte som jag är hennes kompis utan snarare hennes mamma. En mamma till en envis och gnällig tonårsdotter som riktigt vet hur hon ska driva sina föräldrar till vansinne.

Av Johanna - 4 augusti 2009 10:27

Jag somnade igår! Yay! ..några komplikationer dock men sen SOV jag, nästan hela natten! Och på något magiskt vis så somnade jag liksom.. upp och ner i sängen och eftersom min säng inte står mot någon vägg så har jag liksom lärt mig att sova på ett speciellt sätt för att inte trilla ner (haha, första natten var paaain) men nu när jag låg åt andra hållet så var det en ihopblandning av alla tre mission impossible filmerna vilket gjorde att jag vaknade varannan halvtimme för att upptäcka att jag var halvägs utanför sängen och jag orkade aldrig lägga mig åt rätt håll för det hade bara varit alldeles för jobbigt! Och det första sms jag får i början på dagen är ett klagnings sms av O. Vet ni vad, jag tänker låtsas som att jag aldrig fick det - sucks for her! Och min förra mobil räkning slutade på över 800:- och jag känner inte kärleken till att få en ännu högre den här månaden för vet ni vad? JAG ÄR PANK!!!


Gaaah, nu ska jag se på Scrubs och packa.

Ja, samtidigt.

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards