Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Johanna - 24 augusti 2009 19:53

Jag vet, jag har inte bloggat på fyra dagar men det har inte känns som att det är någon mening med det ändå så jag har bara inte gjort det. Men ändå har det hänt rätt mycket. Jätte mycket faktiskt. Jag träffade finaste Mt. som jag har saknat så inihelvete och när jag träffar henne så kan jag fan inte fatta att jag inte träffar henne varje dag hela tiden 24/7. Jag BEHÖVER ju dig!!!

Och sen i lördags träffade jag M. Damnit vad viktigt det vara att vi sågs. Hade saknat henne jätte mycket och hennes hund och hennes säng och hennes bror.. faktiskt! Gissa vad vi pratade om hela kvällen? Jo, O. Aha, vi i princip klagade på henne i ett antal timmar.. Det kändes lite konstigt men var så UNDERBART att få prata ut! Jag visste inte att M. kände samma sak som jag, men tydligen så var det så! Ha-lle-lu-ja säger jag bara.

Grejen med O. är att hon klagar. Hela tiden. 24 timmar om dygnet. 7 dagar i veckan. Och hon är en helt underbar person men ibland så driver hon mig, och nu uppenbarligen M. också, till vansinne! För hon klagar om helt obetydliga saker, som att hon måste städa på sitt rum, när hon inte fått låna en väska av sin mamma etc. och hon fiskar sympati hela tiden!

M. blir helt galen, hennes liv (ursäkta M.) suger! Hon mår dåligt! Dåligt dåligt! Men hon "klagar"/"ber om tröst" bara när hon behöver det, jag beundrar henne. Så när O. pratar i tre timmar om att hon har mycket läxor så vet jag hur M. bara vill skrika "vill du byta liv med mig eller!?". Och mig kväver hon. Ringer mig jag vet inte hur ofta och bara pratar och pratar och pratar.

Usch och fy. Vi vet inte hur vi ska lösa det här, men vi måste. Det funkar inte längre, det har gått överstyr. Så nu lever jag och M. lite dubbelliv, vi älskar O. men.. det är för hennes.. och vårt eget.. bästa..


Och i skolan går det.. typ bra :P

Mer detaljer senare (:

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards