Alla inlägg den 25 november 2008

Av Johanna - 25 november 2008 23:11

Eftersom jag redan överskridit gränsen för länge sen så drar jag in Sunes Jul också ._.


Omg.. det finns SÅ många internskämt.


Mt., remember? (;


Nej, nu borde jag sluta vara nostalgisk och sova.

Puss å Kram!

Av Johanna - 25 november 2008 23:08

NEEEEEJ! Jag glömmer ALDRIG mysteriet på Greveholm!

Oh DAMN vad rädd jag var för Greven! o_o


.. vem försöker jag lura? Jag ÄR rädd för Greven ._.

Av Johanna - 25 november 2008 23:07

Meow.. vi får inte glömma Allram Eest heller (;

Av Johanna - 25 november 2008 23:05


GLÖM vad jag sa! Världens bästa program var Vintergatan!


Av Johanna - 25 november 2008 23:00

Okej .. alltså.. jag vet att det finns en gräns men wtf.


SHIT vad tänd jag var på Darkwing Duck! o_o

Det var mitt absolut bästa TV program.

Av Johanna - 25 november 2008 22:59

Aww.. Honom får jag inte glömma <3


Älskade den här också, denna versionen är också på franska dock.

Haha, men kommer ihåg den svenska texten :'>

Av Johanna - 25 november 2008 22:26

Jag förutspådde det redan i morse och jag hade rätt. Det har varit en konstig dag.


Studie vägledning. .. Gwah .. Fick lite mer koll iaf. Ska antagligen gå på Ö.R

På musiken fick vi se på en film om kastral (eller hur det nu stavas) sångare. Alltså.. killar förr i tiden som kastrerade sig innan puberteten för att kunna sjunga gospel ._.

Och det var en jävla massa scener som jag inte hade velat se. Hela klassen kommer behöva gå i terapi >_o

Aa.. och sen så stannade jag kvar i skolan med O. och Le. Jobbade på vårt gympa program. Känns iofs. bra, vi kom en bra bit på väg (:

Sen hem, köpte varm choklad på Park :'x

 Mamma och min lilla syster hade tydligen varit hemma hela dagen. Stackars L. mådde inge bra.

Såg fram emot Ugly Betty, Desperata och Christine hela kvällen. Tittade på Ugly Betty men missade hela Christine för din skull, B. >_o Tänk på den du. Jag är en förjävla bra människa ibland. Hah, han se lite på slutet iaf. Aja, det finns viktigare saker en TV ^^


Hittade den här på youtube idag. Såg den, Babar filmen, jätte mycket när jag var liten. Älskade den här låten. På svenska då. Kunde gå omkring och sjunga på den hela dagarna ;P Jag är en übertönt, tack, jag vet.

Hittade ingen bra version, så, här är den franska >_<

På franska heter den "Mon ange gardien" som betyder ordagrant "Min skyddsängel". Den är jättefin :l


Hade/har Babar filmen, Dumbo och Linnea i målarens trädgård inspelade på ett och  samma band. Det var det och Disney dags som rullade :P


Började gråta när jag väl kom till "målarens trädgård" irl  >_<

Men det hade jag liksom väntat på i hela livet! Jag tycker det är fullt förståligt ._.

Av Johanna - 25 november 2008 16:33


.. Så har jag börjat säga till alla nu förtiden.

I telefon, det kan vara vem som hellst som ringer, det slutar alltid med ett "puss hej" ifrån mig ._.


HAH. Min moster känner mig så bra, hon ringde igår:


M. - Nämen TJENARE Johanna!

J. - Tja sus!

M. - Hurgåre? Har ni nån snö?

J. - Jaarå. * skrytsamt * Jätte mycket (;

M. - Jaså? Kallt också?

J. - Jätte kallt.

M. - Hur många minus?

J. - .. Aa.. jätte många!!

M. - .. typ 2 alltså?

J. - .. Precis ._.



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards