Alla inlägg den 18 november 2008

Av Johanna - 18 november 2008 14:47

Om någon säger till dig "kom, nu kör vi tempoboll :'D" ska du motstå grupptrycket och säga nej.


Denna fruktansvärda "lek" är en blanding av .. hör och häpna.. fotboll, basketboll OCH handboll! o_o


Förstår du allvaret?


Du delas in i en grupp och ni sitter i ett led. Dem som är lagledare kan då skrika "TRE! BASKET!" och då ska de tre första från varje lag spela basket. Tills lagledarna nästa gång skriker "BYTE! FYRA! HANDBOLL!".


Ja..., du fattar principen?


Mhm, och eftersom de flesta killar i min klass har ADHD så kan dessa "lekar" gå ganska vilt till. J. knockade J. och han fick damp och kastade en boll i hans huvud. Den var visserligen mjuk men fortfarande.


Pratade med J. om hans och alla andra killars hat till J. som inte jag kände till. J. och de andra hatar tydligen J. Men det är bara J. som visar det. .. Så, den jag pratade med, J., var han som slog J. (Nu blir det virrigt här men huvudsaken är att jag fattar .__. ).. Och det gjorde jag innan J. slog J. Och grejjen var att han såg så äckligt nöjd ut. Men han är rolig att prata med. Ska börja diskutera med honom mera.


Och det spöregnade på lunchen. Och när vi skulle gå hem. Så vi plankade en station och gick bara sista biten. Ibland är vi smarta (y)


Det som håller mig uppe i min milda höstdepression..

(okej, nu ljög Johanna. Hon älskar hösten. Och då inte alla fjolliga löv som faller utan hela grejjen. Regnet. Mörkret. Allt.)

 .. är TWILIGHT :'D

Kan inte fatta att det bara är två dagar kvar <3

Längtar ihjäl mig.


Nu ska jag springa hem till G. med några papper han glömt. Så snäll som jag är ^^


Av Johanna - 18 november 2008 14:42


Okej .. chockerande nyheter. Johanna goes vänlig!


Idag räddade jag livet på nån stackars 12 åring med för mycket musik i öronen när han höll på att bli överkörd av tolvan.

Och igår så gick jag och pratade med A. när han satt och såg ledsen ut.

Och i förrigår så dampade jag emot killarna som mobbade G. på facebook.


Är det bara jag eller har jag blivit gryyymt snäll? >_o

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards