Alla inlägg den 4 november 2008

Av Johanna - 4 november 2008 20:53

Ursäkta B. att jag citerar dig men det var så himla fint sagt.

Haha, jag vet att du skrev fel men det blev rätt ändå.

Tack för din existens btw, du gjorde min dag.

<3

Av Johanna - 4 november 2008 19:05

Ni vet den där känslan man får efter man har gråtit jätte mycket?


* vinka *

Over here!

Av Johanna - 4 november 2008 16:55

(brukar inte skriva ut namn, jag vet, men jag känner så många Erik att detta blir ett undantag.) 


Haha, fan, jag och O. ska göra en film om dig en dag :*



Dagens Erik citat:


"Den där Blondinbella alltså.. ska fan starta en blogg där jag ska blogga OM Blondinbella!"

Av Johanna - 4 november 2008 16:44


Lova ska man bara göra om man kan hålla löftet.. Tänk på det Johanna ..



Wojj wojj (försökte sluta.. meeehn.. det gick inte).

Vilken dag. Och natt. Gumman, älsk på dig :* Det blir mycket bättre, lovar. Igen. (om någon lyckas misstolka det där så sluta med det för det finns inget att misstolka).


Inte fått mycket sömn på sista tiden så imorse var snooz-knappen min bästa vän. Och min bästa fiende. Lyckades gå upp 15 min innan jag skulle möta E.. >_>


Har msn på mobilen nu och har blivit smått beroende. Måste nog begränsa mig en aning så jag inte blir osocial mot de andra omkring mig. :___;


Prft.. jag osocial f'rästen? Aldrig ^^


Lalala, snart dags för utvecklingssamtal. När arkiteken lämnat huset. Ska bli skönt att få det överstökat men lite jobbigt med alla frågor. Lite som att sitta i ett förhörsrum hos polisen. .. Inte för att jag någonsin gjort det ..

<_<


Mwahaha, mitt rum blir jättefint <3

Ska fixa bild någondag. Ojj, visst fan. Måste ladda ur kameran :'x

* mental anntecking *

Och har fixat strängarna på gitarren nu. JÄVLAR vad dem stämmer om sig >:I .. men men, det går över.


.. Är grymt hungrig. Borde äta. Men vi har ingen mat. Jo. Nej. Jo. Nej. Men jo .. annars kommer jag vara skit sur under samtalet.


Okej, måste äta.

Puss!



Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards