Alla inlägg den 11 november 2008

Av Johanna - 11 november 2008 23:44

Nu på fredag släpps biljetterna till premiären, förhandsvisningens biljetterna släpps imorgon.


o. m. g. :I


* fjärilar i magen *

Av Johanna - 11 november 2008 16:13

Förra inlägget var drygt, jag vet.

Tänk dig att höra en sån lista rabblas upp 24/7 när man pratar med någon?

Fattar ni varför jag stör mig på henne?


Hon tänker alltid "om".

"Tänk OM han inte tycker om mig."

"Tänk OM jag gör fel."

"Tänk OM jag inte får några kompisar i gymnasiet."

"Tänk OM OM OM OM OM.."


.. jag inte vill vara kompis med dig längre? >:I

>:l

Av Johanna - 11 november 2008 15:48

Eftersom man tydligen inte kan prata om sina problem med sina kompisar längre så tänker jag bara rada upp dem här:


O.

M.

Svenska läxan.

Jag ser helt cp ut på klassfotot.

Mitt rum ser förjävligt ut.

Mina föräldrar är dryga.

Min syrra är ful.

Min syrras kompisar är fulare.

O. bara pratar och pratar och pratar.

M. bara dissar och dissar och dissar.

Jag är hungrig.

Jag hatar min skola.

Jag stör mig på L.

Missförstånd med J. vet inte hur jag ska lösa det.

Jag måste (vill) göra om bip-teset för jag blev inte nöjd.

Måste ha gympa uppvärming med L. och O.

Vi har ingen mat hemma.

Jag har ytterligare en svenska läxa.

Måste läsa en dum bok.

Måste klippa mina naglar.

Min mobil har en massa repor.

J. beters sig om en idiot mot O.

O. blir sur på mig för konstiga grejjer.

Jag vill strypa O.

Jag är straffmyndig och kan inte strypa O. utan att hamna i fängelse.

Mina jeans har gått sönder.

Mina skor har gått sönder.

Måste hänga upp mina gympakläder.

Är förvirrad.

Har slarvat bort min Markus Krunegård CD skiva.

Har tappat kontakten med JKED. helt.

Saknar han som satan.

Jag måste byta ut min iPod.

Jag behöver köpa nya jeans.

Jag behöver köpa nya skor.

Vill ha en likadan tröja som T. har.

S/E. är dum. Vi har inte pratat på jättelänge.

Äggen jag kokar blir aldrig klara.

Jag tycker jättemycket om dig.

Vet inte om jag gör det för mycket vilket gör mig frustrerad.

Gaaah ..,

nej jag är inte alls bitter ._.



Nu borde dem väl för fa-a-an vara klara!?

Ska gå och kolla..


Av Johanna - 11 november 2008 13:56

Mina absolut mest älskade favvis jeans har tagit sitt sista andetag. Likaså mina mest älskade favvis skor. :I

Dem lyckades gå sönder igår bland alla vattenpölar. Det var ganska blött ._.

Och jeansen har gått sönder på ett mycket osmickrande ställe.


Igår fick jag ett nytt skrivbord. Det är jätte chict (y) Glas och gråa ben. Myckt passande till tapeten.

Nu är det bara elfa hyllor och en ny säng som fattas. Och så skåpen. Och alla mina saker. Och lite ordning och reda >_o

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards