Alla inlägg den 10 november 2008

Av Johanna - 10 november 2008 22:42


Satte på mobilen. Pga. mitt msn beroende som jag försöker styra så gott det går så laddar min mobil ur sig varje dag. Hade fått sms av A. och M.

M. var hos sin käre fader. Jag som trodde hon hade dött ._.


Och J. som jag trodde dissat mig för all evig framtid hade inte alls raderat mitt nummer utan det hade blivit något missförstånd. Tur att man har sifferminne för jag raderade hans .. >_>


Jag har faktiskt förjävlabra minne. Tex. i helgen skulle jag komma ihåg en fil. Filnamnet var DCOOO1168.

 .. är jag bra eller? >_o


MWAHAHA. Nu måste jag läsa min fruktansvärda svenska bok. Lill killen får ihop det med sin svenska lärare som är ex til hanns storebror.. jag menar.. WTF?


Oh, visst ja.

Tack för hjälpen B. <3

Utan dig hade .. well.. mycket gått åt helvete.

Ja, du är liiiiite bättre än J. Men bara liite (;


PUSS.

Av Johanna - 10 november 2008 18:12

Dem äro fula.


Jag var ju jättesmart och släckte lampan, la mig på sängen, spelade gitarr, tittade på molnen, lyssnade på "My hear will go on"(instrumental.. inte för att det skulle minska tönt-varningen men ändå ._.) och tänkte på allt och alla så jag får fanimej skylla mig själv.


Ringde M. flera gånger. Hon svarade inte. Hon ringde inte heller på dörren klockan 17:30 som hon brukar.

Antingen så har hon glömt, trillat av pinnen eller så har jag förlorat ännu en vän.


Det slutar alltid med att kontakten bryts. Det kan vara hur jävla bra som helst och sen på två sekunder så "Nej, nu tycker inte jag om dig längre. Hejdå!".


bara väntar på att det ska hända igen.

för det måste ju vara jag som gör något fel?

Av Johanna - 10 november 2008 08:10

Somnade med datorn på. På täcken och utan att ha ställt väckarklockan.

Väcktes 20 i åtta. Tur att jag har sovmorgon ibland iaf.


Hoppas min iPod är ordentligt laddat nu. Jag menar.. eftersom den suttit i hela natten. Det har ju varit lite si och så med det och J. sa att jag var "helt tekniskt IQ befriad" och  skulle byta den det första jag "gjorde nästa dag". Men så blev det inte. Jag sov då ._.


Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards