Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 1 april 2010 23:01



Mitt aprilskämt träffade min ven Mathilde-philde. Hon gick på det. ..


..


...HAHAH<3     

Av Johanna - 1 april 2010 22:48


     


Tänkte bara styla lite med mina nya jeans.. och jag vet, benen ser smala ut men jag är tjock egentligen, så det så!


  

Av Johanna - 1 april 2010 20:21



Sista lektionen idag hade vi halvklass. Detta innebar att halva klassen fick påsklov före den andra halvan.. jag ingick i den andra halvan. När vi satt i klassrummet så kom halva klassen och satta upp lappar på fönstrena.. Åh vad omtyckta vi kände oss!

Utan vax, detta är den bästa klass jag haft<3


Idag har jag varit lite ledsen och nedstämd. Varför? Ingen röst, kan inte prata lika mycket som jag brukar, haha. Höll på att börja gråta på tunnelbanan dit, sen satt jag ensam på skolan och väntade i en halvtimme för jag var för tidig. Med flit alltså, vaknade av halsontet så kunde inte somna om. Då var det lika bra att gå upp och när jag var klar så åkte jag till skolan. Eftersom det är påsk nu så hade dem gömt 13 påskägg överallt på skolan. Det var bara att leta. Jag orkade inte, Dvd. såg besviken ut när jag skakade på huvudet. "Nähä.. okej.. vill nån annan leta med mig då!?!?" Hade en jättekonstigt dröm inatt också. Igår var det mardröm och idag var det.. nästan också mardröm. Drömde bl.a om klassen och om min gamla mattelärare.. inga detaljer på det. Men en sak jag kan berätta var att jag drömde om att Frdk. i min klass bad mig att gå och shoppa med honom på Lindex. Så jag lovade att jag skulle ringa honom men det gjorde jag inte. I klassen sen nästa dag (i drömmen alltså) så bad jag om ursäkt men då blev han jätte arg och ledsen och började gråta. Berätta det för honom idag, för det kändes verkligen som om han var arg, men han förlät mig. ..jag var lite rädd för honom faktiskt, nu känns det liiite bättre.

Fick VG+ på historia provet, är grymt nöjd! När jag började på MVG frågan var det bara 5 minuter kvar. Tänk er att jag skrev i 5 minuter, kastade ut alla åsikter jag hade och lite fakta och lyckas på VG+ på det!? Alltså jag är så sjukt nöjd. Tack gud för att jag föddes med förmågan att skriva bra SO prov och tack Bergman för vidare underläsning. ..borde gå tillbaks till lärarna på gamla skolan nån dag, vill gärna det.

Idag hade jag på mig mina nya, ljusa jeans! I lördags kom jag och O. överens om att vi båda ratade ljusa jeans, jag menar, herregud, man highlightar ju benen så att man ser jättetjock ut! Dock hittade jag dem här i måndags och jag är så glad att jag köpte dem - dem sitter hur skönt och snyggt som helst. ..och så farligt tjock ser jag inte ut att vara, hah!         

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards