Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 6 april 2010 23:26

Junibacken imorn med Mathilde-pilde! Tidigt, men jag tror vi får det kul ändå! Jag menar.. nångång måste vi ju göra det! .. ;)


..förlåt. PUSS GODNATT!

Av Johanna - 6 april 2010 22:34

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLL HOOOOOOOOOOOOOPPPAAA  OCCCCHHHHHH SPRIIIIINGAAAA!!!!!!!!!

Av Johanna - 6 april 2010 11:50

Ny dator hos oss här nu! Gick inte in och bloggade igår för att jag visste att då skulle sidan sparas och alla jävla idioter (ja, jag menar dig) i min familj skulle gå in och läsa.. MEN nu kunde jag inte hålla mig.


HEEEJ FAMILJEN!!!!! JAG HATAR ER FÖR ATT NI LÄSER DET HÄR!!! MEN DET ÄR LUGNT, NI BRYR ER VÄL INTE OM MINA KÄNSLOR, HAHA. MEN DET ÄR LUGNT - JAG FLYTTAR HEMIFRÅN SNART! OCH MOR OCH FAR.. JAG VET VAD SOM FINNS I ERAN GARDEROB. SÅ.. HA-HA-HA! OCH NI SKULLE BARA VETA VAD JAG HAR GJORT OM HELGERNA I MITT LOV, HOHO. TRO INTE PÅ ALLT SOM STÅR I DEN HÄR BLOGGEN. SANNINGEN ÄR MILT SAGT FÖRFINAD IBLAND...


Så, ja, det var väl ungefär det jag ville säga. Och farmor är här, det är gos. Och imorn ska jag på Junibacken! Och nu ska jag äta och försöka följa blogghelvetet i alla färbannade register.. puss puss!

Av Johanna - 4 april 2010 23:13


Vackert väder, check..     


Godis halsband runt handleden, check..  



Påskgodis, som jag gav bort, mobil med kontakter jag behöver och en awesome bok, check...


Spela gitarr på balkongen och kunna sjunga igen, check...     

 


Världens finaste raggsockor, check...



..och nu på kvällskvisten så har jag bakat cookies tills imorn, farmor dagen, och på onsdag är det Junibacken med Mathilde-philde, yay! ♥     

Av Johanna - 4 april 2010 23:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 3 april 2010 15:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 2 april 2010 23:36

Somnade klockan 3, var inte glad, tack för att du pratade med mig<3

Vaknade 8, låg kvar i sängen till 15. Duschade, åt, städade mitt rum, lästa, M. ringde, åt, "umgicks" med M. (vi slöprata lite och lyssna på musik), M. går hem och nu är jag här.

..imorgon blir nog lite mer aktiv hoppas jag, haha. Har ont i öronen. Jag VÄGRAR bli sjuk :(

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards