Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 9 april 2010 23:17

Usch usch, jag har munsår, det gör ont.


På TV:n strax bredvid mig ser min kära familj på King Kong. ..fast eftersom pappsen har sitt surround system så är det som att hela kvarteret ser på King Kong.


Dem är i slutet nu.. ska inte störa med mitt knattrande.


Rawr<3

Av Johanna - 9 april 2010 15:21

Och en.. tråkig sådan?

Jag har inte träffat kompisar på en vecka! Varit med farmor alla dagar och imorse, runt 11, åkte dem hem. Sen har det varit datorn, Hannah Montana (haha) och laga mat som varit på schemat.

Just nu håller jag på att spana in Bella&Tyra Show.

Av Johanna - 7 april 2010 23:32

Usch, känner mig så snobbig. Sitter och kollar in Chanels smyckeskolletkioner, herregud, jag vill ha alltihopa! Letar just nu efter en jättefin silver ring jag såg med en stor, blå sten. Det är bara att börja spara.. eller skaffa en rik pojkvän.


Älskar Comètes kollektionen och Coco, Élements de Chanel, Mademoiselle.. som jag sa, vill ha allt. Men Ultra var lite för maskulin och enkel för mig.


Har Dyrgripen/Kern halsband på mig, fick av morbror och hans fru i julklapp. Kollade priserna, herregud, han ska få extra stor kram nästa gång! Och hon med.. säkert hon som valde ut, hon är bäst på sånt.


Nu ska jag lyxa mig lite med Spotify, installerades nyss, åh, jag har riktigt saknat de patetiska reklamerna! Sen blir det sova. Puss på er ♥

Av Johanna - 7 april 2010 22:19


Sugig dag idag med tanke på vad som kunde ha varit. Men ganska okej ändå med tanke på omständigheterna.  

Av Johanna - 7 april 2010 17:01

Har man inte Spotify så får man ta till den gamla hederliga "hitta alla låtarna på google och sen lyssna på dem på youtube" om man ska plugga musik. Jag älskar att ha koll, jag älskar att lyssna runt och hitta nya saker jag gillar - jag älskar musik.


Låtar med Owl City jag gillar från Maybe I'm Dreaming:




Låtar med Owl City jag gillar från Of June (bästa CDn enligt mig):



Låtar med Owl City jag gillar från Ocean Eyes:



Låtar med Owl City jag gillar, okänt almbum (singel antagligen):

Av Johanna - 7 april 2010 12:32

Hur ska jag kunna köpa sånt här på nätet utan att prova!? Dumma dumma Sverige..


  

Av Johanna - 7 april 2010 12:24

Mathilde-pilde sjuk. Helveteeee. Aja, får typ.. stirra in i en vägg idag istället, yay!

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards