Alla inlägg den 11 april 2010

Av Johanna - 11 april 2010 16:30

Idag har man äntligen varit och tränat då. Gud, jag skäms. Skulle ha gjort det under lovet redan men det kändes inte aktuellt.. jag hade inget träningssug! Men jag orkar inte komma på ursäkter, jag gjorde det bara inte och så är det bara. Men akta er vad jobbigt det var. Blä blä blä.. men som mamma säger; kondition är en färskvara. Bara några månader kvar till sommaren nu, hah, det går bra men lite äre kvar innan man kan ta sig ur vinter jeansen och ha kort kort och tajt linne igen!


Kom hem vid två ungefär, då blev det lite städning på rummet (liiite) och spela gitarr på balkongen som gällde. Underbart - kunde ha byxor och t-shirt på mig! Och så lite ljuv musik till grannarna, haha, alla vinner!


Nu har jag precis ätit, sitter vid datorn nu för att beställa lite saker från CDON och VS:


  • Of Men and Angels - The Rocket Summer (CD)
  • Hannah Montana the Movie (DVD) - retas inte, den äger!
  • Love Spell - bodysplash, helt underbar.
  • Alternativt andra atteraljer från VS. Ocskå underbart!

Nu ska jag fortsätta och se om pappa kan betala.. eller åtminstona beställa..

Sen mer städning och plugg, yay!

Av Johanna - 11 april 2010 10:47

Haha, skulle precis gå in och kolla schemat för morgondagens skoldag - om jag börjar klockan 9 eller 11. Hoppades på att inte få klockan 9 men det blev ännu bättre.. VI HAR STUDIEDAAAAG!!!!


..eh.. ja.. det här visste jag då redan innan men visst är det underbart att glömma goda nyheter och sen få höra dem igen, tjoho!


  

Av Johanna - 11 april 2010 00:40

Vart med O. nu på kvällen. Vi har ätit godis, myst, kramats, myst, kramats, lyssnat på musik och pratat. Det har varit jätte gos. Nu har jag varit hemma ett tag, borde sova, men pratar med intressanta människor på msn och lyssnar på töntig musik. Men ska sova väldigt snart, träning tidigt imorgon. Johanna ska bli back on track!

Presentation

Jag heter Johanna, är 18 år och bor i Stockholm. Min blogg handlar om mig själv och jag skriver främst för mitt eget syfte - jag tycker det är kul att pyssla med bilder och design samtidigt som jag kan skriva ner och minnas vad som händer i mitt liv!

Min briljanta musiksmak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska ska en person vara/göra för att han/hon ska betyda mycket för dig?
 Man ler och skrattar med mig och inte åt mig.
 Man har samma stil som mig.
 Vi ska tänka likadant.
 Annan .
 Vi ska kunna ha långa samtal med varandra om allt och ingenting samtidigt som vi äter glass.
 Jag ska kunna känna mig trygg i ditt sällskap utan att behöva tänka efter.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards